2012. augusztus 30.

Digitália 2012 konferencia, Budapest 2012. szeptember 12.

Megcsináljuk okosba' ... avagy a tömegmédia felokosítása
Konferencia a Médiapiac és az Origo közös szervezésében

A rendezvény célja annak áttekintése, mit ad hozzá a digitális elem, a digitalizáció a tömegeléréshez. Hogyan „okosodik meg” általa a médiapiac?

Kiindulópontunk a médiatulajdonosi, tartalomgyártói nézőpont. Hogyan tud a média két piacán – fogyasztói és hirdetői – okosan és digitálisan helyt állni? Ez a nézőpont ugyanakkor csak a kütyügyártók, a fejlesztők, a hirdetők, az ügynökségek és a fogyasztók nézőpontjának, elvárásainak, érdekeinek és élményeinek metszetében érdekes és érvényes.

Program

2012.09.12.

Megcsináljuk okosba´
 ... avagy a tömegmédia felokosítása. Bevezető gondolatok a napi program elé.
Előadó: Török Diána (Grabowski Kiadó Kft.)

International markets
Keveset tudunk a régiós piacról, és még azokról a sajátosságokról is, amelyek a magyar piacra jellemzők, miközben igen sok infónk van a fejlett, elsősorban az angolszász piacokról. Pedig a lényeg az, hogy megértsük, miben hasonlít és miben tér el a magyar piac a hírekből ismerős angolszász országokétól. Ebben segít a régiós helyzet jobb megértése, mivel a különböző országokban azonos kihívásokkal küzdenek a piaci szereplők.
Előadó: Houba, Vladimir (Gemius Slovakia)

Six Myths About Word of Mouth - and What They Mean for Your Marketing

A személyes kapcsolat a digitális korban.
Előadó: Oetting, Martin (trnd) 
Gondolatok a technológia és a társadalom kapcsolatáról az új eszközök terjedése kapcsán.
Milyen hatással van ez a kapcsolatrendszer a digitális piacra, a digitális állampolgárra, a fogyasztóra, a felhasználóra?
Vitaindító: Pintér Róbert Dr. (Ipsos Zrt.)

Az edukáció szerepe a digitális világban
Mennyire felkészültek a fogyasztók, az ügyfelek? Hol kell kezdeni az edukációt? Mit tehetnek a piaci szereplők, érdekük-e az edukáció? Az NMHH edukációs törekvései, H95 projekt, gyerekek edukálása. Hogyan neveljük a fogyasztókat?
Résztvevő: Havas Katalin (Magyar Lapkiadók Egyesülete), Kerti Attila (MAKSZ, Maximize), Pintér R. Róbert (egyszervolt.hu), Vaszily Miklós (Origo Zrt.), Weyer Balázs (Főszerkesztők Fóruma) Beszélgetésvezető: Pintér Róbert Dr. (Ipsos Zrt.)

Digitalizáció és munkaerőpiac
Készségek, okosabb munkavégzés. A kütyük használhatósága, beilleszthetősége munkahelyi környezetbe. Alkalmasak-e munkára az új kütyük, vagy inkább újabb és újabb szexi fogyasztási eszközöket kapunk, meg egy csomó problémát?
Előadó: Marton Krisztina (CVandMore)

Technikák és technológiák
A Technikák és technológiák blokk rövid bevezetője
Előadó: Szakács László (Grabowski Kiadó Kft.)

Televíziós tartalmak mérése más platformokon
A platformok diverzifikálódásának jelensége komoly kihívást jelent a televíziós közönségmérés számára: mérni szeretnék a televíziós tartalmak fogyasztását és közönségét PC-n, laptopon, tableten, mobiltelfonon is. Erre reagálva indították útjára a kereszt-platform alapú méréseket.
Előadó: Nyirő Nóra PhD (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Int)

Fejlesztési és üzleti kérdések
Mennyit érdemes invesztálni fejlesztésekbe, appokba, smart tévékre. Startupok, miért érdemes fejleszteni, beruházni? Kütyük. Melyik platform fontos, melyik kevésbé?
Vitaindító: Dobó Mátyás (Endless Solutions Kft.)

Platformok és üzleti modellek
Más-más üzleti modellel dolgoznak az eltérő platformok (Apple, Android, Windows Phone) Melyikre érdemes fejleszteni? Hogyan osztják meg a bevételt, hogyan tudnak tartalmat/hirdetést értékesíteni a médiacégek?
Résztvevő: Grósz Judit (Microsoft), Huber Kornél (Origo), Koren Balázs (Magyar Androidportál), Szigetvári József (Sanoma Media) Beszélgetésvezető: Dobó Mátyás (Endless Solutions Kft.)

Digitalizáció és hirdetési piac
A blokk rövid ismertetése
Beszélgetésvezető: Dely Tamás

Okosabb stratégiai támogatás a hirdetőnek
Milyen eszközök, kutatások, módszertanok vannak, amelyek révén a szolgáltatók (ügynökségek, kutatók) képesek megfelelni annak a (vélt) hirdetői elvárásnak, hogy ne pusztán kreatívokat vagy médiaterveket hozzanak, hanem az üzleti stratégiát támogatni képes kommunikációs gondolkodási keretet? Ebben milyen szerepe van a digitális térnek és lehetőségeknek?
Előadó: Bognár Vera (MC Mediacompany)

Okosabb sales
Kihasználják-e az integrációs lehetőségeket az új felületeken hirdetők?
Előadó: Kozári István (Origo)

Facebook best practices
Legfontosabb lépések a Facebook hirdetői stratégia kialakításában, tippek a megfelelő hirdetési típusok és kreatívok alkalmazására.
Előadó: Szabó Ákos. (Thinkdigital Hungary Kft.)

Okosabb kampányok (esettanulmányok)
Bevezető gondolatok az esettanulmányok elé.
Előadó: Dely Tamás

Információ, lokalizáció, globalizáció
Városi legendák keringenek arról, hogy különböző ruhamárkák más-más kollekciókat gyártanak Kelet-Európának, Nyugat-Európának és az Egyesült Államokban lakóknak. Ezek természetesen minőségben (is) jelentősen eltérnek. Vajon mi a helyzet a digitális kreatívok esetében? Szükség van testreszabott hirdetési anyagokra vagy jó az, amit máshol, másoknak találnak ki? Valóban eltérőek a hazai igények, érdemes saját kreatív koncepciót készíteni?
Előadó: Földesi Tamás (Havas Digital Hungary)

Okosabb digitális médiahasználat
A digitális médiacsatornák nem csupán tömegmédiumok. Ne felejtsük el, miben mások, miben tudnak többet, és használjuk ki! Egy esettanulmány csatornára szabott megjelenésről és tartalomelőállításról.
Előadó: Stefanek László (PHD Hungary)

Reklám a generációnak, amelyik utálja a reklámokat
Samsung-esettanulmány.
Előadó: Karányi Dani (FDA/Friendly)

Megszólal a hirdető
Hirdetői megszólalás: mire van igénye, kiszolgálják-e?
Előadó: Tóth Gergely (Heineken Hungária)

További információk és jelentkezés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítésre feliratkozás*

Feliratkozás itt >>
(*Mi az RSS? Lásd oldalt videón)

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1.000. bejegyzés (1) 2007 (186) 2008 (534) 2009 (982) 2010 (141) 2011 (612) 2012 (894) 2013 (635) 2014 (432) 2015 (566) 2016 (411) 444 (1) 5 perc Angol (1) Accenture (1) Acer (3) adatvédelem (21) Adecco (3) AdMob (1) Adobe (1) adományozás (3) AdSense (2) Adverticum (1) Adwords (4) affinitási index (1) agrárium (5) AgroStratéga (4) Airbnb (2) ajándék (2) Akciokatalogus.hu (1) alkalmazások (71) állami (7) állás (31) álláskeresés (45) Allegroup (6) Alphabet (3) Alphasonic (1) Amazon (73) Amerika (749) Android (73) AOL (5) Apple (147) appvertising (1) Apród.hu (1) apróhirdetés (4) árak (8) árbevétel (2) Artisjus (1) árukereső (5) Árukereső.hu (5) Arvalicom (1) Asus (2) asszisztens (1) audio (1) aukció (26) Aurkereso.hu (1) Ausztria (65) autó (16) Autókölcsönzés.hu (1) Avon (2) Ázsia (16) B2B (1) B2C (1) baba-mama (1) Bada (1) Bankmonitor (2) bankok (10) bankolás (49) banner (9) barkácsol (1) BCG (1) BDO (2) belépőjegy (2) BellResearch (46) benzin (1) BGF (3) Bill Gates (1) Bing (13) Bisnode (2) BIX (3) biztonság (44) biztosítás (9) BKF (1) BlackBerry (6) blog (79) Blog.hu (2) Blogger (4) Blogspot (1) Blogter (1) Blumenthal (1) Bónusz Brigád (5) Bookline.hu (2) böngészők (68) Brandmonitor (1) Bulgária (2) bútor (2) BYOD (1) CB (29) cd (6) CEMP (1) CERN (1) Cetelem (3) CEU (2) chat (16) Cisco (11) Citromail (4) civil (3) Clipfish (1) CNN (1) Coface (1) Compete (2) Continental (1) cookie (7) CPC (3) CPM (2) Crane (1) Creative Commons (1) Criteo (1) CRP (1) CTR (7) Cyberoam (1) család (7) csatlakozás (1) Csehország (103) csengőhang (3) csomagok (2) DE (839) Deichmann (1) Delicious (3) Dell (4) Deloitte (5) DESI (1) DHL (1) Digg (4) Digi (1) digitális (37) digitális írástudás (14) digitális szakadék (2) Digitech (1) díj (5) Díjnet.hu (2) DIMSZ (2) direkt marketing (1) divat (3) DKT (2) domain név (40) Drupal (1) dvd (1) e mail (1) e-kereskedelem (297) e-kormányzat (13) e-könyv (32) e-mail (129) e-olvasó (7) e-óra (1) e-Pénzügyi Index (1) E-Shopping Report (2) e-számla (3) e-tanulás (55) eBay (26) Economist Intelligence Unit (1) egészség (23) egészségügy (12) élelmiszer (21) elemzés (3) életkor (3) életmód (2) előfizetés (6) ELTE (1) eMAG (2) EMC2 (1) Emirates (1) EN (1803) eNet (40) Ericsson (18) Ernst and Young (1) Erste Bank (2) értékesítés (3) esemény (5) Eset (4) esküvő (2) eSport (1) Etarget (9) étterem (3) EU (114) Európa (181) European Interactive Advertising Association (EIAA) (5) Eurostat (6) Év internetes kereskedője (1) Extreme Digital (2) EY (2) Facebook (352) Fanta Trendriport (1) Fashion Days (1) Fehéroroszország (1) felbontások (5) felhasználók (18) felhőtár (23) felsőoktatás (1) felvásárlás (6) FEmina.hu (1) fénykép (27) FEOSZ (1) férfiak (20) fiatalok (91) film (8) Finnország (1) Fintech (1) Firefox (35) Fitbit (1) fizetés (67) Flash Player (3) Flickr (4) FMCG (23) fogyasztók (7) Ford (1) Forsense (3) fórum (10) fotó (13) Foursquare (2) Franciaország (1) Freeblog (1) Freemail (3) Friendfreed (2) Gallup (1) Garson (1) Gartner (1) gasztronómia (1) gazdaság (3) GE (1) gemius (105) gemiusAdmonitor (6) gemiusAudience (69) gemiusTraffic (2) Geometry Global (1) gépjármű (6) GfK (51) GKI (23) GKIeNet (25) Globalplaza.hu (1) GLS (1) Gmail (10) Google (326) Google Ad Planner (52) Google Adwords (2) Google Analytics (1) Google Chrome (35) Google Consumer Barometer (156) Google Drive (1) Google G1 (1) Google Glass (1) Google Keresési Mennyiségi Index (1) Google Keresési Trendek (226) Google Látogatói Trendek (106) Google Panda (1) Google Play (2) Google Plus (20) Google Reader (1) Google Térkép (1) GooT (33) GPS (2) grafika (2) grafikon (754) Grando.hu (4) Grayling (1) Groupon (11) gumi (1) GVH (1) GVI (5) gyerekek (36) gyógyszer (3) hangoskönyv (2) Használtautó.hu (1) háziállat (2) háztartási gépek (1) háztartási termék (1) háztartások (52) Hétfa (1) hír (16) Hír24 (1) hir24.hu (1) hirdetés (70) hírek (20) hírnév (1) híroldalak (61) hivatali ügy (10) honlap (167) Hootsuite (1) Horvátország (1) Hotmail (8) hőtérkép (1) HP (6) HR (1) HTC (1) html (1) hu (18) Huawei (1) Huewei (1) Hulu (7) HVG (1) IAB (24) IBM (11) IDC (22) időjárás (3) időmérleg (6) idősebbek (30) IFUA (1) IIBR (7) IKT (40) Indamail (2) Indavideo (1) Index (4) infografika (607) Infokommunikációs Jelentés (13) információszerzés (25) ingatlan (4) Ingatlan.com (1) innováció (2) Instagram (22) Intel (4) Internet (805) Internet Explorer (27) internet forgalom (3) internet Insight Report (2) Internet World Stats (1) Internetes közösségek (62) Internetet.hu (4) Internetező nők (67) iOS (41) IoT (7) IP-telefon (6) iPad (30) iPhone (87) iPod (12) Ipsos (91) IPTV (4) írás (1) irodalom (2) iskola (9) IT (34) ITE (1) Ithaka (6) ITSZ (1) iTunes (5) IVSZ (3) iWatch (1) IWIW (12) Japán (1) játék (35) Játéknet.hu (2) jegyek (2) Jelentés az internet-gazdaságról (3) jelszó (1) Jobline (2) Jófogás.hu (1) Joomla (1) K&H (1) Kantar (2) karácsony (45) Kaspersky Lab (14) katalógusok (6) Kelet-Európa (31) Kelly Services (1) képernyő (3) képernyőfelbontás (11) képeslap (2) képmegosztó (6) képzés (3) kereskedők (22) kereső (13) kereső szavak (65) keresők (90) keresőmarketing (8) kert (1) kettőskereszt (2) Kickstarter (3) Kína (5) Kiskegyed.hu (1) kismamák (1) klikkelés (2) kommunikáció (27) konferencia (11) konverzió (1) kórház (1) Korubo (1) könyv (18) középkorúak (6) közintézmények (18) közlekedés (2) közösségi média (105) közösségi oldalak (239) KSH (160) kulcsszavak (152) kupon (19) Kupon Világ (3) KutatóCentrum (52) Kutatópont (9) Kürt (1) kütyük (6) lakberendezés (2) látogatók (154) legkeresettebb kulcsszavak (65) lemezek (1) Lengyelország (98) Lenovo (7) letöltés (32) Lettország (1) Life.hu (1) Liferay (1) LinkedIn (49) Linux (4) Live (7) Lyft (1) Ma este Színház (1) Mac (6) MacOSX (1) Madhouse (1) Maesteszinhaz (1) Magyar Online Hirdetési Index (1) Magyar Telekom (6) Mainap.hu (1) Mall (1) márka (52) marketing (63) marketing költések (16) MASMI (2) MASMIbusz (1) MasterCard (10) Maxus (1) MCC (1) MEC (3) média (69) MediaMarkt (2) Mediameter (4) Medián (4) MédiaQ (1) Médiatudományi Intézet (1) megosztások (9) megyék (5) messenger (3) Microsoft (55) Millward Brown (1) MillwardBrown (3) Mind-Diák Szövetkezet (1) MLE (1) MNO (1) mobil eszköz (306) mobil internet (196) mobil telefon (466) MOHI (1) Morgan Stanley (2) mozi (4) Mozilla (1) MRSZ (7) MS Outlook (1) MSN (13) MTA (1) MTV (2) multimédia (1) munka (3) munkahely (30) munkanap (2) művészet (1) MyPhotoAlbum (2) MySpace (21) Nagy Adat (11) Nagy-Britannia (43) napi fogyasztási cikk (2) Napi Gazdaság (1) napilapok (6) NAVA (1) nemek (3) Németország (739) Nemzeti MédiaAnalízis (5) Népszabadság (1) NetAcademia (1) netezők (334) Netflix (13) Netkutatások (1) Netkutatások Pro (408) NetPincér.hu (1) Netrisk (3) NFH (1) NGYSZ (7) NHH (35) Nielsen (44) NLCafe (1) NMF (1) NMFR (2) NMHH (98) Nokia (13) Norvégia (1) nők (27) nrc (114) nyelvek (3) nyílt forráskód (1) Nyugat-Európa (11) nyugdíjasok (1) OGYEI (1) OIK (33) OKI (1) okosház (1) okosóra (11) okosotthon (1) okostévé (13) okosváros (1) oktatás (14) Olcsóbbat.hu (6) oldalletöltések (13) Olimpia (5) olvasás (3) OMP (33) Online Kiskereskedelmi Index (1) Opera (13) operációs rendszerek (54) Oracle (4) Origo (8) Oroszország (52) orvosok (15) otthon (6) otthon és kert (3) Otto (3) óvodások (2) Ötvenentúl.hu (2) Pandora (6) PanMedia (1) Panoramio (1) Pantone (1) partnerprogram (1) patika (1) PayPal (23) PC (6) penetráció (62) pénzügy (83) Photobucket (2) piackutatás (11) Piackutatók Éjszakája (2) Picasa (3) pihenés (1) Pinterest (31) podcast (1) Port.hu (1) portálok (19) Postr.hu (1) PR (6) prezentáció (4) Prezi (1) Profession.hu (10) Protopmail (1) PubMatic (2) PWC (6) QR-kód (5) rádió (52) Randstad (1) Red Bull (1) Reddit (3) referencia (1) regisztráció (3) Regus (1) reklám (231) reklámtorta (17) rendezvények (9) Research International Hoffmann (1) részvény (30) retweet (1) rEVOLUTION (2) RG (1) RIM (3) ROI (3) Roland Berger (1) Románia (7) Ropper Jelentés (2) Rossmann (1) RSM DTM (1) rss (4) ruházat (4) Safari (9) sajtó (43) sajtóközlemény (2) Sakkom (1) Salesforce (1) Samsung (39) Sanoma (4) SAS (1) Scale Research (3) SEM (1) Semmelweis Egyetem (1) SEO (6) SEOCeros (1) Sergey Brin (1) Series40 (1) Seznam (7) Siemens (2) SimilarWeb (10) Skype (12) Slideshare (2) sms (18) Snapchat (8) Sony (2) spam (3) sport (8) Spotify (7) Startlap (1) startup (3) StatCounter (22) statisztika (41) Stop (1) Strategopolis (6) StumbleUpon (1) sütés-főzés (4) Svájc (9) Symantec (1) Symbian (2) Synovate (1) szabadidő (14) szájreklám (3) szakember (1) szállás (11) Szállás.hu (13) szállítás (1) szálloda (6) számítógép (159) szavazás (1) SZEK (2) személyes tárgy (1) szemkamera (5) szerencsejáték (5) szerver (2) szilveszter (3) Szinapszis (16) színház (2) színmélységek (9) Szlovákia (55) szoftver (9) Szonda Ipsos (12) szórakozás (20) születésnap (2) T-Mobile (3) táblagép (108) Tablazat.hu (3) találati lista (3) tanulás (13) tanulmány (126) táplálkozás (1) Target (2) Tárki (3) társadalom (3) társas kapcsolatok (3) társkereső (8) tartalmak (11) távközlés (19) távmunka (4) Tchibo (1) technika (12) TED (102) telefonálás (59) Telekom (2) Telenor (6) Tesco (1) testápolás (9) tévé (155) tizenévesek (33) tns (15) TNS Hoffmann (1) TOP (294) Törökország (1) Transparency International (1) trend (246) Trendlabor (1) tudomány (3) Tumblr (12) turizmus (23) Twitter (179) Uber (7) Ukrajna (1) UNAS (1) Universal (1) UPC (1) UPS (4) utazás (34) ügyfélszerzés (2) ügynökségek (2) ügyvéd (2) Ügyvédbróker.hu (1) üzlet (7) üzleti döntéshozók (2) választás (3) vállalatok (151) válság (7) vásárlás (437) Vatera (10) Velvet.hu (1) Veritas (1) vezetők (10) Viacom (1) Viber (1) Videa (1) videó (123) videómegosztó (46) videos (353) világ (328) Világgazdaság (1) Vimeo (1) virág (2) virtuális valóság (2) vírus (2) Visegrádi országok (20) VoD (1) Vodafone (7) VoIP (5) vonalkód (1) Walmart (1) web 2.0 (5) Web 2.0 Barcamp (3) webAudience (5) WebAudit (1) Weber Shandwick (1) webinar (22) WebShop Experts (21) Webshop-Experts (3) weCAN (1) wellnes (1) WhatsApp (12) wiki (3) Wikipedia (15) Windows (43) Windows Phone (9) WIP (1) WordPress (8) Workania (2) Workmania (1) World Internet Project (1) WSE (1) www (1) Xerox (1) Xing (3) Yahoo (60) Yandex (4) YouTube (68) Zalando (4) zene (73) Zivi (1) ZooRoyal (1) Zynga (5)

Netkutatások Archívum