2012. szeptember 8.

Piackutatók Éjszakája 2012. szeptember 28., péntek - ingyenes




Piackutatók Éjszakája 
2012. szeptember 28., péntek

Piackutatást tanulsz egyetemen vagy főiskolán? Piackutatás a munkaköröd egy cégnél? Vezetőként szükséged van a piackutatás döntéssegítő alkalmazására? Vagy csak érdeklődsz a piackutatás iránt? 

Minden, mit a piackutatásról tudni szeretnél, most megkérdezheted. 8 előadás 8 piackutatótól 8 órában első alkalommal a Kutatók Éjszakáján 2012. szeptember 28., pénteken 14 órától 22 óráig Budapesten, a Kálvin térnél a Ráday utcai Hotel Ibisben. 

A kutatási területek: online kutatás, szemkamera, egészségkutatás, háztartáspanel, fókuszcsoport, tévénézés, reklámkutatás. A piackutató cégek: Gemius, GfK, KutatóCentrum, MillwardBrown, Nielsen, nrc, TNS Hoffmann. A piackutatók: Ambruszter Géza, Babocsay Ádám Dr., Csillag Zoltán, Márton Angéla, Rabcsánszki Laura, Sütő Anna, Szerencsés Dóra,  Vörös Csilla


Ha pedig megéhezel az előadások közben, a Ráday Gasztro utcája friss, finom ételekkel és italokkal vár a Piackutatók Éjszakája 2012 egész ideje alatt. A Piackutatók Éjszakája 2012 előadásain a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni ennek az oldalnak az alján található adatlapon tudsz gyorsan és egyszerűen.


Program: 
  • 14,00-14,40 KutatóCentrum: (online kutatási módszerek)
  • 15,00-15,40 Gemius: Megmérünk. We will track you
  • 16,00-16,40 nrc: Nem szemfényvesztés – a szemkameráról dióhéjban
  • 17,00-17,40 MillwardBrown: Milyen kihívásokkal szembesülnek a marketingesek az egészségüzletben?
  • 18,00-18,40 GfK: Tudjuk, mit vettél tavaly nyáron 
  • 19,00-19,40 TNS Hoffmann: „Csináljunk egy fókuszt?”
  • 20,00-20,40 Nielsen: Tévéműsorok és reklámok nézettségmérése a digitalizáció korában 
  • 21,00-21,40 MillwardBrown: Mit kutatunk egy reklám kapcsán?

Előadások és előadók:







Megmérünk. We will track you


Az internet-felhasználók az egyik legsajátosabb közönség. Általában többet tud(hat)unk róluk, mint saját maguk. Hogyan mérjük a látogatókat? Kik ők? Honnan érkeztek a weboldalunkra? Mit böngésznek? Mire kattintanak? Hova helyezik az egerüket? Ez az információ mind a weboldalak rendelkezésére áll, de vajon kinek mi fontos és hogyan tudják felhasználni?
A látogatókkal kapcsolatos minden kérdés megválaszolásra kerül.

Előadó: Ambruszter Géza Ügyvezető, Gemius

Ambruszter Géza több mint 12 éves online szakmai pályafutása során a telekommunikációs szegmens meghatározó vállalatainál (Magyar Telekom, Telenor) tevékenykedett kiemelt feladatkörökben.

Ügyféloldalon szerzett tapasztalatait 2007-től 2011-ig ügynökségi oldalon kamatoztatta. Először az OMD-nél szenior digitális médiatervezőként, majd a ZenithOptimediánál, ahol megalapította és 3 évig vezette a csoport digitális divízióját, a Zed Digitalt.

A Gemius Hungary cégvezetői pozíciójába a Carnation Group-tól érkezett, ahol másfél évig töltötte be a médiavezető pozíciót.








Nem szemfényvesztés – a szemkameráról dióhéjban

Előadó: Rabcsánszki Laura Ügyfélkapcsolati igazgató, nrc

Az előadásból kiderül, hogy mikor érdemes szemkamerás kutatásban gondolkodni, milyen eredmények várhatóak egy ilyen kutatásból, illetve milyen üzleti problémára adhat megoldást. A szemkamerás kutatások sokrétű, gazdag kvalitatív insightokat adó lehetőséget kínálnak kreatív anyagok, csomagolások, dm-levelek, weboldalakkal kapcsolatos problémák tesztelésére.  A prezentáció alatt olyan eseteket mutatunk, amikor  a megrendelői oldal gyakorlatban is hasznosította a kutatási eredményeket.
  1. Milyen üzleti problémákra kínálnak megoldást a szemkamerás kutatások
  2. Hogy működik a szemkamera, milyen adatokat kapunk a kutatás során
  3. Esettanulmányok
  4. Csomagolás optimalizálás
  5. Plakátteszt
  6. Webdesign teszt






Milyen kihívásokkal szembesülnek a marketingesek az egészségüzletben?
  1. Márkaépítés az egészségpiacon: lehetőségek és buktatók
  2. Miért nem kreatívak az OTC reklámok? Valóban van igény a kreativitásra?
  3. A "szakma" szerepe: mi múlik az orvoson és a patikuson az OTC szegmensben? Hogyan kezeljük a döntéshozókat?
Előadó: Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője, MillwardBrown

Dóra közgazdász végzettségű piackutató szakember. Karrierjét a Szinapszis Egészségügyi Piackutató és Tanácsadó Kft-nél kezdte 1998-ban, ahol a kvalitatív és mystery shopping üzletágakat, valamint a Szinapszis cégcsoport értékesítését vezette 11 éven keresztül.

Dóra 2009-ben csatlakozott a Millward Brown-hoz és az elmúlt három évben felépítette a Millward Brown magyarországi Healthcare divízióját. Dóra több, mint 14 éves egészségügyi kutatási tapasztalata kiterjed az Rx és OTC piacokra, a laikus és professzionális célcsoportokra, valamint az egészségügyi piackutatás teljes metodikai tárházára.

Dóra vezető szakembere a Millward Brown Healthcare európai egészségügyi kutató csapatának és az utóbbi években a piackutatási feladatok mellett stratégiai tanácsadóként dolgozik a hazai és nemzetközi piacokon.






    Tudjuk, mit vettél tavaly nyáron 


    Hogyan tudják a gyártók és kereskedők figyelemmel követni a mindennapi fogyasztási cikkek zsúfolt, nyüzsgő piacát? Honnan tudják, kik, hol és milyen gyakran vásárolják a termékeiket? Milyen adatok, elemzések alapján határozhatják meg versenystratégiájukat, döntenek például egy új termék bevezetése, az árak megváltoztatása vagy egy új reklámfilm leforgatása mellett? A GfK Háztartáspaneljében a magyar háztartások adnak választ ezekre a kérdésekre – az előadásból kiderül, hogyan.
    • Mi az a panelkutatás és mire jó?
    • Mitől egyedülálló a GfK Háztartáspanel?
    • Milyen munkát végeznek a háztartások?
    • Hogyan toborozzuk és motiváljuk a résztvevőket?
    • Mi történik az adatokkal?
    • Hogyan használják ezeket az ügyfeleink?
    Előadó: Csillag Zoltán Key Account Manager, GfK

    Hét éven át multinacionális fogyasztási cikkek gyártóinál márkák építéséért, gondozásáért és sikeressé tételéért feleltem. Ezek között akadtak tisztítószerek, gyógyszerek és sörök, látványos feladatok és inkább „felszín alatti” munkák is. A Kozel 2009. évi kampányát a szakma EFFIE díjjal jutalmazta.

    Az elmúlt két évben a GfK színeiben a piackutatás ügyfélkapcsolati oldalával foglalkozom: értékesítek, tanácsot adok, kapcsolatot tartok az ügyfelekkel. Az ügyfélkör döntő része a napi fogyasztási cikkek gyártói, forgalmazói köréből kerül ki, így az eredeti specializációmmal foglalkozhatok, egy kicsit más nézőpontból.

    Az ügynökség képviseletében rendszeresen írok piackutatási adatokon alapuló elemző cikkeket kereskedelmi magazinok számára, és felkérés alapján előadásokat is tartok konferenciákon, üzleti rendezvényeken, saját nevem alatt pedig egy márkázásról szóló blogot vezetek.








    „Csináljunk egy fókuszt?”

    A kvalitatív piackutatási megközelítések alkalmazása egyre fontosabb és jelentősebb részét képezik napjaink piackutatási gyakorlatának. A talán legismertebb és leggyakoribb kvalitatív kutatási megközelítés ma is a fókuszcsoportos kutatás.
    • De egyáltalán milyen jellemzői és sajátosságai vannak a piackutatás kvalitatív eszköztárának? 
    • Milyen szerepe van ebben a fókuszcsoportos kutatásnak? 
    • Miért olyan népszerű ma is a fókuszcsoport?
    • Milyen természetű kérdésekre kereshetjük a választ egy fókuszcsoportos kutatás során?
    • És mikor biztosan ne használjunk fókuszcsoportot?
    • Tényleg a moderátoron múlik minden? 
    • Hogy kerül Hófehérke és a hét törpe egy fókuszcsoportos beszélgetésbe?
    • Merre halad, merre tart a fókuszcsoport kutatási megközelítés? Milyenek lesznek a közeljövő fókuszcsoportjai?
    Előadó: Márton Angéla vezető kvalitatív kutató, TNS-Hoffmann 

    Közel 14 éve foglalkozom kvalitatív piackutatással. A TNS-Hoffmann-nál illetve elődénél az RI Hoffmann-ná számos nemzetközi és helyi kutatásban vettem részt FMCG, gyógyszeripar, telekommunikáció, számítástechnika, pénzügyi és egyéb területeken.

    Egyaránt moderálok fogyasztói illetve B2B interjúkat és csoportokat. És a mindennapjaim részét képezik a különböző megfigyeléséken illetve etnográfiai módszereken alapuló kutatások is. Manapság az on-line moderálás területén szerzem a tapasztalatokat. Rendszeresen koordinálok több országos nemzetközi projekteket, vezetem ügyfeleink stratégiai projektjeit.

    A Debreceni Egyetem pszichológia szakán gazdaság, munka és szociálpszichológia szakirányon végeztem. Előtte pedig közgazdasági vonalon érettségizet.
    Nem ritka, hogy vendégelőadóként kvalitatív módszertant és elméletet tanítok egyetemen, főiskolán.








      Tévéműsorok és reklámok nézettségmérése a digitalizáció korában 
      Előadó: Vörös Csilla ügyvezető igazgató, Nielsen Közönségmérés

      Honnan tudják a televíziós csatornák, hogy kik és milyen műsorokat és reklámokat  fogyasztanak? Hogyan működik a nézőmérő rendszer? Milyen adatok, mutatók és elemzések segítik a piaci szereplőket műsorpolitikájuk vagy hirdetési stratégiájuk kialakításában?
      Az előadás betekintést ad a Nielsen Közönségmérés által alkalmazott mérési módszerbe a minta kialakításától, az adatok felhasználásán keresztül a változó képernyő használatig:
      • Hogyan mérjük a nézettséget a digitalizáció korában?
      • Kik vesznek részt a mérésben és hogyan is jut el az adat a felhasználókig?
      • Milyen infokommunikációs eszközökkel rendelkeznek a fiatalok? 
      • Mit néznek és mikor a 18-29 évesek?
      • Milyen csatorna- és műsortípusokat preferálnak a fiatal generáció tagjai?






      Mit kutatunk egy reklám kapcsán?
      A szerethető és a jó okból szerethető reklámok


      Amikor reklámkutatást végzünk, először fel kell tennünk magunknak a kérdést, vajon mitől működőképes egy reklám, vajon mik a sikerkritériumai a jó reklámnak. Laikusok és szakemberek is sokféle, és eltérő választ adnak erre a látszólag egyszerű kérdésre.

      Személy szerint abban hiszek, hogy a reklám feladata egy érzelmi kapocs kialakítása a fogyasztó és márka között, ami valójában az empátia demonstrálása, a kategória szabályai szerint.

      A legfőbb érvem az érzelmi elköteleződés mellett az, hogy ma már csak kevéssé léteznek termékelőnyök, olyan világban élünk, ahol szinte mindennek van kiváló funkcionális alternatívája.

      A reklám valójában nem elad (nagyon ritka kivételektől eltekintve persze korábban sem tette), hanem sokkal inkább az eladhatóságot teremti meg. Azaz arra vállalkozik, hogy nyomot hagyjon az emberek fejében, és áthidalja reklám befogadása és a vásárlás között eltelt, esetenként nagyon hosszú időt. Elengedhetetlen tehát, hogy a reklám elhalványuló emlékei ne tűnjenek el nyom nélkül, és a fogyasztó a vásárlás pillanatában az adott márka mellett döntsön.

      Félre ne értsenek, nem gondolom, hogy a fent leírtak az egyedüli ismérvei a jó reklámnak, természetesen sikerkritériumok tucatjai fogalmazhatók meg ezen túl is (vagy akár ehelyett).

      A lényeg ettől nem változik: a reklámkutatás csakis akkor hasznos és hatékony, ha mindezt figyelembe veszi, azaz a kutatás mögött jól kitapintható mérési koncepció áll.

      A kutatás legfontosabb feladata tehát az, hogy még a reklámtervezés előkészítő szakaszában, az embriotikus állapotú reklámban rejlő (kreatív) potenciált maximalizálja szem előtt tartva, milyen változást kívánunk elérni a fejekben.

      Az előadás során arra keressük a választ, hogy vajon mitől jó egy reklám, és mit tehet egy reklámkutató a siker növelése érdekében.

      Előadó: Dr. Babocsay Ádám Kutatási igazgató, MillwardBrown

      Ádám pszichológus diplomát szerzett az ELTE-n, majd ugyanott médiatudományból doktorált. Pályája kezdete óta kvalitatív kutatással foglalkozik, kutatói  és reklámügynökségi oldalon. Dolgozott a Gallup intézetnél, a McCann-Ericksonnál illetve kutatási igazgató és stratégiai tervező volt a Saatchi&Saatchinál.

      1999-ben alapítója a BMB Focusnak, amely kvalitatív kutatásokra specializálódott. 2005 óta a BMB szakmai vezetője.

      2011 júniusában csatlakozott a Millward Brownhoz, kvalitatív kutatásokért felelős igazgatóként.  A kvalitatív módszereken túl kiemelten foglalkozik kommunikáció-tervezéssel és kommunikáció-fejlesztéshez kapcsolódó kutatásokkal. Rendszeresen oktat a BCE-n és a MOME-n.


      Helyszín:
      Hotel Ibis Budapest Centrum, 1092 Budapest, IX. Ráday utca 6. (a Kálvin térnél) (térkép)

      Kapcsolat:
      Kérdéseidre szívesen válaszolunk. Írj e-mailt: level@piackutatasok.hu 


      A Piackutatások Éjszakája 2012 ötletgazdája és szervezője a Sárközy Marketing, a Piackutatások.hu és a Netkutatások.hu honlapok tulajdonos-működtetője. 












      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

      Azonnali RSS-értesítésre feliratkozás*

      Feliratkozás itt >>
      (*Mi az RSS? Lásd oldalt videón)

      Napi hírlevélre feliratkozás

      Írja be e-mail címét:

      Kulcsszavak

      1.000. bejegyzés (1) 2007 (186) 2008 (534) 2009 (982) 2010 (141) 2011 (612) 2012 (894) 2013 (635) 2014 (432) 2015 (566) 2016 (411) 444 (1) 5 perc Angol (1) Accenture (1) Acer (3) adatvédelem (21) Adecco (3) AdMob (1) Adobe (1) adományozás (3) AdSense (2) Adverticum (1) Adwords (4) affinitási index (1) agrárium (5) AgroStratéga (4) Airbnb (2) ajándék (2) Akciokatalogus.hu (1) alkalmazások (71) állami (7) állás (31) álláskeresés (45) Allegroup (6) Alphabet (3) Alphasonic (1) Amazon (73) Amerika (749) Android (73) AOL (5) Apple (147) appvertising (1) Apród.hu (1) apróhirdetés (4) árak (8) árbevétel (2) Artisjus (1) árukereső (5) Árukereső.hu (5) Arvalicom (1) Asus (2) asszisztens (1) audio (1) aukció (26) Aurkereso.hu (1) Ausztria (65) autó (16) Autókölcsönzés.hu (1) Avon (2) Ázsia (16) B2B (1) B2C (1) baba-mama (1) Bada (1) Bankmonitor (2) bankok (10) bankolás (49) banner (9) barkácsol (1) BCG (1) BDO (2) belépőjegy (2) BellResearch (46) benzin (1) BGF (3) Bill Gates (1) Bing (13) Bisnode (2) BIX (3) biztonság (44) biztosítás (9) BKF (1) BlackBerry (6) blog (79) Blog.hu (2) Blogger (4) Blogspot (1) Blogter (1) Blumenthal (1) Bónusz Brigád (5) Bookline.hu (2) böngészők (68) Brandmonitor (1) Bulgária (2) bútor (2) BYOD (1) CB (29) cd (6) CEMP (1) CERN (1) Cetelem (3) CEU (2) chat (16) Cisco (11) Citromail (4) civil (3) Clipfish (1) CNN (1) Coface (1) Compete (2) Continental (1) cookie (7) CPC (3) CPM (2) Crane (1) Creative Commons (1) Criteo (1) CRP (1) CTR (7) Cyberoam (1) család (7) csatlakozás (1) Csehország (103) csengőhang (3) csomagok (2) DE (839) Deichmann (1) Delicious (3) Dell (4) Deloitte (5) DESI (1) DHL (1) Digg (4) Digi (1) digitális (37) digitális írástudás (14) digitális szakadék (2) Digitech (1) díj (5) Díjnet.hu (2) DIMSZ (2) direkt marketing (1) divat (3) DKT (2) domain név (40) Drupal (1) dvd (1) e mail (1) e-kereskedelem (297) e-kormányzat (13) e-könyv (32) e-mail (129) e-olvasó (7) e-óra (1) e-Pénzügyi Index (1) E-Shopping Report (2) e-számla (3) e-tanulás (55) eBay (26) Economist Intelligence Unit (1) egészség (23) egészségügy (12) élelmiszer (21) elemzés (3) életkor (3) életmód (2) előfizetés (6) ELTE (1) eMAG (2) EMC2 (1) Emirates (1) EN (1803) eNet (40) Ericsson (18) Ernst and Young (1) Erste Bank (2) értékesítés (3) esemény (5) Eset (4) esküvő (2) eSport (1) Etarget (9) étterem (3) EU (114) Európa (181) European Interactive Advertising Association (EIAA) (5) Eurostat (6) Év internetes kereskedője (1) Extreme Digital (2) EY (2) Facebook (352) Fanta Trendriport (1) Fashion Days (1) Fehéroroszország (1) felbontások (5) felhasználók (18) felhőtár (23) felsőoktatás (1) felvásárlás (6) FEmina.hu (1) fénykép (27) FEOSZ (1) férfiak (20) fiatalok (91) film (8) Finnország (1) Fintech (1) Firefox (35) Fitbit (1) fizetés (67) Flash Player (3) Flickr (4) FMCG (23) fogyasztók (7) Ford (1) Forsense (3) fórum (10) fotó (13) Foursquare (2) Franciaország (1) Freeblog (1) Freemail (3) Friendfreed (2) Gallup (1) Garson (1) Gartner (1) gasztronómia (1) gazdaság (3) GE (1) gemius (105) gemiusAdmonitor (6) gemiusAudience (69) gemiusTraffic (2) Geometry Global (1) gépjármű (6) GfK (51) GKI (23) GKIeNet (25) Globalplaza.hu (1) GLS (1) Gmail (10) Google (326) Google Ad Planner (52) Google Adwords (2) Google Analytics (1) Google Chrome (35) Google Consumer Barometer (156) Google Drive (1) Google G1 (1) Google Glass (1) Google Keresési Mennyiségi Index (1) Google Keresési Trendek (226) Google Látogatói Trendek (106) Google Panda (1) Google Play (2) Google Plus (20) Google Reader (1) Google Térkép (1) GooT (33) GPS (2) grafika (2) grafikon (754) Grando.hu (4) Grayling (1) Groupon (11) gumi (1) GVH (1) GVI (5) gyerekek (36) gyógyszer (3) hangoskönyv (2) Használtautó.hu (1) háziállat (2) háztartási gépek (1) háztartási termék (1) háztartások (52) Hétfa (1) hír (16) Hír24 (1) hir24.hu (1) hirdetés (70) hírek (20) hírnév (1) híroldalak (61) hivatali ügy (10) honlap (167) Hootsuite (1) Horvátország (1) Hotmail (8) hőtérkép (1) HP (6) HR (1) HTC (1) html (1) hu (18) Huawei (1) Huewei (1) Hulu (7) HVG (1) IAB (24) IBM (11) IDC (22) időjárás (3) időmérleg (6) idősebbek (30) IFUA (1) IIBR (7) IKT (40) Indamail (2) Indavideo (1) Index (4) infografika (607) Infokommunikációs Jelentés (13) információszerzés (25) ingatlan (4) Ingatlan.com (1) innováció (2) Instagram (22) Intel (4) Internet (805) Internet Explorer (27) internet forgalom (3) internet Insight Report (2) Internet World Stats (1) Internetes közösségek (62) Internetet.hu (4) Internetező nők (67) iOS (41) IoT (7) IP-telefon (6) iPad (30) iPhone (87) iPod (12) Ipsos (91) IPTV (4) írás (1) irodalom (2) iskola (9) IT (34) ITE (1) Ithaka (6) ITSZ (1) iTunes (5) IVSZ (3) iWatch (1) IWIW (12) Japán (1) játék (35) Játéknet.hu (2) jegyek (2) Jelentés az internet-gazdaságról (3) jelszó (1) Jobline (2) Jófogás.hu (1) Joomla (1) K&H (1) Kantar (2) karácsony (45) Kaspersky Lab (14) katalógusok (6) Kelet-Európa (31) Kelly Services (1) képernyő (3) képernyőfelbontás (11) képeslap (2) képmegosztó (6) képzés (3) kereskedők (22) kereső (13) kereső szavak (65) keresők (90) keresőmarketing (8) kert (1) kettőskereszt (2) Kickstarter (3) Kína (5) Kiskegyed.hu (1) kismamák (1) klikkelés (2) kommunikáció (27) konferencia (11) konverzió (1) kórház (1) Korubo (1) könyv (18) középkorúak (6) közintézmények (18) közlekedés (2) közösségi média (105) közösségi oldalak (239) KSH (160) kulcsszavak (152) kupon (19) Kupon Világ (3) KutatóCentrum (52) Kutatópont (9) Kürt (1) kütyük (6) lakberendezés (2) látogatók (154) legkeresettebb kulcsszavak (65) lemezek (1) Lengyelország (98) Lenovo (7) letöltés (32) Lettország (1) Life.hu (1) Liferay (1) LinkedIn (49) Linux (4) Live (7) Lyft (1) Ma este Színház (1) Mac (6) MacOSX (1) Madhouse (1) Maesteszinhaz (1) Magyar Online Hirdetési Index (1) Magyar Telekom (6) Mainap.hu (1) Mall (1) márka (52) marketing (63) marketing költések (16) MASMI (2) MASMIbusz (1) MasterCard (10) Maxus (1) MCC (1) MEC (3) média (69) MediaMarkt (2) Mediameter (4) Medián (4) MédiaQ (1) Médiatudományi Intézet (1) megosztások (9) megyék (5) messenger (3) Microsoft (55) Millward Brown (1) MillwardBrown (3) Mind-Diák Szövetkezet (1) MLE (1) MNO (1) mobil eszköz (306) mobil internet (196) mobil telefon (466) MOHI (1) Morgan Stanley (2) mozi (4) Mozilla (1) MRSZ (7) MS Outlook (1) MSN (13) MTA (1) MTV (2) multimédia (1) munka (3) munkahely (30) munkanap (2) művészet (1) MyPhotoAlbum (2) MySpace (21) Nagy Adat (11) Nagy-Britannia (43) napi fogyasztási cikk (2) Napi Gazdaság (1) napilapok (6) NAVA (1) nemek (3) Németország (739) Nemzeti MédiaAnalízis (5) Népszabadság (1) NetAcademia (1) netezők (334) Netflix (13) Netkutatások (1) Netkutatások Pro (408) NetPincér.hu (1) Netrisk (3) NFH (1) NGYSZ (7) NHH (35) Nielsen (44) NLCafe (1) NMF (1) NMFR (2) NMHH (98) Nokia (13) Norvégia (1) nők (27) nrc (114) nyelvek (3) nyílt forráskód (1) Nyugat-Európa (11) nyugdíjasok (1) OGYEI (1) OIK (33) OKI (1) okosház (1) okosóra (11) okosotthon (1) okostévé (13) okosváros (1) oktatás (14) Olcsóbbat.hu (6) oldalletöltések (13) Olimpia (5) olvasás (3) OMP (33) Online Kiskereskedelmi Index (1) Opera (13) operációs rendszerek (54) Oracle (4) Origo (8) Oroszország (52) orvosok (15) otthon (6) otthon és kert (3) Otto (3) óvodások (2) Ötvenentúl.hu (2) Pandora (6) PanMedia (1) Panoramio (1) Pantone (1) partnerprogram (1) patika (1) PayPal (23) PC (6) penetráció (62) pénzügy (83) Photobucket (2) piackutatás (11) Piackutatók Éjszakája (2) Picasa (3) pihenés (1) Pinterest (31) podcast (1) Port.hu (1) portálok (19) Postr.hu (1) PR (6) prezentáció (4) Prezi (1) Profession.hu (10) Protopmail (1) PubMatic (2) PWC (6) QR-kód (5) rádió (52) Randstad (1) Red Bull (1) Reddit (3) referencia (1) regisztráció (3) Regus (1) reklám (231) reklámtorta (17) rendezvények (9) Research International Hoffmann (1) részvény (30) retweet (1) rEVOLUTION (2) RG (1) RIM (3) ROI (3) Roland Berger (1) Románia (7) Ropper Jelentés (2) Rossmann (1) RSM DTM (1) rss (4) ruházat (4) Safari (9) sajtó (43) sajtóközlemény (2) Sakkom (1) Salesforce (1) Samsung (39) Sanoma (4) SAS (1) Scale Research (3) SEM (1) Semmelweis Egyetem (1) SEO (6) SEOCeros (1) Sergey Brin (1) Series40 (1) Seznam (7) Siemens (2) SimilarWeb (10) Skype (12) Slideshare (2) sms (18) Snapchat (8) Sony (2) spam (3) sport (8) Spotify (7) Startlap (1) startup (3) StatCounter (22) statisztika (41) Stop (1) Strategopolis (6) StumbleUpon (1) sütés-főzés (4) Svájc (9) Symantec (1) Symbian (2) Synovate (1) szabadidő (14) szájreklám (3) szakember (1) szállás (11) Szállás.hu (13) szállítás (1) szálloda (6) számítógép (159) szavazás (1) SZEK (2) személyes tárgy (1) szemkamera (5) szerencsejáték (5) szerver (2) szilveszter (3) Szinapszis (16) színház (2) színmélységek (9) Szlovákia (55) szoftver (9) Szonda Ipsos (12) szórakozás (20) születésnap (2) T-Mobile (3) táblagép (108) Tablazat.hu (3) találati lista (3) tanulás (13) tanulmány (126) táplálkozás (1) Target (2) Tárki (3) társadalom (3) társas kapcsolatok (3) társkereső (8) tartalmak (11) távközlés (19) távmunka (4) Tchibo (1) technika (12) TED (102) telefonálás (59) Telekom (2) Telenor (6) Tesco (1) testápolás (9) tévé (155) tizenévesek (33) tns (15) TNS Hoffmann (1) TOP (294) Törökország (1) Transparency International (1) trend (246) Trendlabor (1) tudomány (3) Tumblr (12) turizmus (23) Twitter (179) Uber (7) Ukrajna (1) UNAS (1) Universal (1) UPC (1) UPS (4) utazás (34) ügyfélszerzés (2) ügynökségek (2) ügyvéd (2) Ügyvédbróker.hu (1) üzlet (7) üzleti döntéshozók (2) választás (3) vállalatok (151) válság (7) vásárlás (437) Vatera (10) Velvet.hu (1) Veritas (1) vezetők (10) Viacom (1) Viber (1) Videa (1) videó (123) videómegosztó (46) videos (353) világ (328) Világgazdaság (1) Vimeo (1) virág (2) virtuális valóság (2) vírus (2) Visegrádi országok (20) VoD (1) Vodafone (7) VoIP (5) vonalkód (1) Walmart (1) web 2.0 (5) Web 2.0 Barcamp (3) webAudience (5) WebAudit (1) Weber Shandwick (1) webinar (22) WebShop Experts (21) Webshop-Experts (3) weCAN (1) wellnes (1) WhatsApp (12) wiki (3) Wikipedia (15) Windows (43) Windows Phone (9) WIP (1) WordPress (8) Workania (2) Workmania (1) World Internet Project (1) WSE (1) www (1) Xerox (1) Xing (3) Yahoo (60) Yandex (4) YouTube (68) Zalando (4) zene (73) Zivi (1) ZooRoyal (1) Zynga (5)

      Netkutatások Archívum