NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2009. június 26.

CTR csökken és CPC növekszik a Google hirdetéseknél Nagy-Britanniában - 2009. június

A CTR (click-through-rate = kattintási arány) 40 százalékról közel 25 százalékra csökkent 47 Google hirdetőnél Nagy-Britanniában 2008. január és 2009. március időszak alatt.

Ugyanekkor a CPC (cost-per-click = kattintási költség) 0,06 fontról 0,29 fontra növekedett. A növekedés leggyorsabb 2008. október után volt és tartott 2009. februárig.



Forrás: IPA