NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. február 20.

nrc - Az internet-penetráció az egyes demográfiai csoportokban, 2011. december

Internetet a 15-69 évesek 61 százaléka használ, 

Életkor szerinti csoportoknál az internet használata:

  • 15-17 évesek 91 százalék,
  • 18-29 évesek 85 százalék,
  • 30-39 évesek 74 százalék,
  • 40-49 évesek 60 százalék,
  • 50-59 évesek 40 százalék,
  • 60-69 évesek 23 százalék

Iskolai végzettség szerinti csoportoknál az internet használata:

  • 8 általános 41 százalék,
  • Szakmunkásképző 47 százalék,
  • Érettségi 78 százalék,
  • Diploma 89 százalék

Lakóhely szerinti csoportoknál az internet használata:

  • Budapest 74 százalék,
  • Város 63 százalék,
  • Falu, község 48 százalék

ESOMAR státusz szerinti csoportoknál az internet használata:

  • AB 77 százalék,
  • C1C2 70 százalék,
  • DE 46 százalék

A háztartások egy főre jutó nettó jövedelme szerinti csoportoknál az internet használata:

  • -51 ezer Ft 48 százalék,
  • 51-100 ezer Ft 53 százalék,
  • 101-230 ezer Ft 72 százalék,
  • +230 ezer Ft 92 százalék

Legalább havonta internetezők életkor szerinti csoportjainál az internet használata:

  • 15-25 éves 88 százalék,
  • 18-29 éves 85 százalék,
  • 18-49 éves 74 százalék,
  • 18-69 éves 59 százalék
  • 18-49 éves AB 93 százalék,
  • 18-49 éves ABC 88 százalék
  • 18-69 éves AB 72 százalék,
  • 18-69 éves ABC 77 százalék







Forrás: nrc