NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. március 13.

EN - E-kereskedelem aránya 12 százalék Nagy-Britanniában, 2012. február

Az e-kereskedelem értéke 200 milliárd Euro 2011-ben, egy évvel korábban 170 milliárd Euro - 18 százalékos növekedés. 

Nagy-Britannia, Németország és Franciaország e-kereskedelmi összesített forgalma a teljes európai e-kereskedelmi forgalom 71 százalékát teszi ki.
  • Nagy-Britanniában az e-kereskedelmi forgalom értéke 59 milliárd Euro 2011-ben, 
  • Németországban 45 milliárd Euro, 13 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban, 
  • Franciaországban 39 milliárd Euro, 24 százalékkal magasabb, mint egy éve, 
Az e-kereskedelem aránya a teljes kereskedelemben országonként 2011-ben:
  1. Nagy-Britannia 12 százalék, 
  2. Németország 9 százalék, 
  3. Svájc 9 százalék, 
  4. Dánia 8 százalék, 
  5. Norvégia 8 százalék, 
  6. Franciaország 7 százalék, 
  7. Svédország 7 százalék, 
  8. Benelux államok 5 százalék, 
  9. Spanyolország 4 százalék, 
  10. Lengyelország 3 százalék, 
  11. Olaszország 1 százalék

Forrás: Retail Research