NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. március 21.

EU - Az online vásárlók aránya Magyarországon jelentősen elmarad az EU-átlagtól, 2012. március

  • Interneten ruházatot az online vásárló nők 44 százaléka, az online vásárló férfiak 30 százaléka rendelt Magyarországon 2011-ben (az EU-átlag 58 és 45 százalék), 
  • Utazást és szállást foglalt a hálózaton az online vásárló magyar nők 35 százaléka, a magyar férfiak 32 százaléka (az EU-átlag 52-52 százalék), 
  • Elektromos készüléket rendelt a nők 11 százaléka, a férfiak 18 százalék  (az EU-átlag 17 és 32 százalék), 
  • Élelmiszert az Internetről szerezett be a nők 7 százaléka, a férfiak 6 százaléka  (az EU-átlag 17 és 13 százalék)



Forrás: Eurostat