NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. március 5.

Facebook - Magyar felhasználók száma 3,9 millió, 39 százalék penetrációval, 2012. február

A magyar Facebook-felhasználók száma közel 3,9 millió fő és folyamatosan növekszik (39. hely a világon, 14. hely Európában). Ez a teljes népesség 39 százalékát jelenti, az internetezőket tekintve pedig a 63 százalékát. Azaz három magyar internetező közül kettő regisztrált a Facebookon. 


  • Nemek szerint a magyar facebookosok 52 százaléka nő, 48 százéka férfi.

  • Életkor szerint a legtöbb magyar facebookos 18-44 év közötti, arányuk összesen 67 százalék, és a leggyorsabban növekvő csoport. 


A Top 10 magyar Facebook oldal között 3 élelmiszermárka van, 2 médiamárka, 4 vásárlást támogató márka és 1 állatokat támogató oldal. Megoszlásuk 6 offline és 4 online márka.
  1. A legtöbb rajongója az Extreme Silver oldalnak van, 943 ezer. A magyar Facebook tagok 24 százaléka rajongója a márkaoldalnak. 
  2. A második legnagyobbFacebook-oldal a Túró Rudié, 540 ezer. Rajongók aránya a magyar Facebook használókból 14 százalék. 
  3. A harmadik a Mekizni jó! oldal, 521 ezer fővel. Rajongók aránya 13 százalék. 
  4. A negyedik a Showder Klub, 407 ezer fő. Rajongók aránya 10 százalék.
  5. Az ötödik az Utazom.com oldal, 387 ezer fő. Rajongók aránya 10 százalék.

A TOP 50 magyar Facebook oldal listája 2012. februárban:


A Facbookon a legtöbb új rajongót szerző és a legtöbb régi rajongót elvesztő 5-5 márkaoldal 2012. februárban:


Forrás: Socialbakers.com