NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. november 27.

Ipsos - Újdonságok beszerzése csak 7 százalék a magyaroknál, 2012. november

Ha új technológiákról vagy szolgáltatásokról van szó, akkor jellemzően két csoportra oszlanak az emberek: negyedük azonnal lecsap rájuk, míg háromnegyedük óvatosan kicsit kivár inkább: „először hadd javítsák ki rajta a hibákat", „meglátjuk, hogy lesz-e ebből valami", „várjuk ki, amíg egyáltalán szükségem lesz rá".

A magyarok a megkérdezett 24 ország lakosai közül a legóvatosabbak ezen a téren, mindössze a válaszadók 7%-a mondta azt az Ipsos kutatásában, hogy szereti az elsők között beszerezni az újdonságokat. Még a második legóvatosabb kanadaiak körében is közel 10%-kal magasabb, 16%-os ugyanez az arány - míg a legnyitottabbak a mexikóiak, a maguk 40%-os részarányával.

Az újdonságokra lecsapókra irigyen tekintenek és a hencegés vádjával illetik őket, ha amit vásároltak, valóban „beüt", és a következő nagy technológiai újítás válik belőle. Legtöbbünk számára azonban nem a lerohanás, hanem a szép kényelmes „rácsúszás" a járható út. Kész vagy a kilövésre? Ha nem, rengeteg időd van még, hogy az úttörők táborához csatlakozz.

Forrás: Ipsos (sajtóközlemény)