NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. november 23.

JatekNet.hu - Sokan már a karácsonyra vásároltak az Internetes Vásárlás Napján, 2012. november

A JátékNet. hu Webáruház számára november 8-a, az Internetes Vásárlás Napja (DotCommerceDay) volt az idei év eddigi legnagyobb látogatottságú és forgalmú napja.

Ezen a napon már sok vásárló a karácsonyra készült, a szűkebb család igényeit összeegyeztetve, együtt adták le megrendeléseiket: a vásárlások összege jóval meghaladta az ilyenkor megszokott 10-12 000 forint körüli értéket. A legtöbben a LEGO és Barbie játékokat keresték aznap, a legnépszerűbb mesefigurák Bogyó és Babóca, a Disney hercegnők és a Verdák voltak.

Azok a gyermekes szülők, akik el akarják kerülni a karácsonyi tülekedést, belefáradtak a plázák játékboltjainak magas áraiba, a körúti boltocskákban való játékkeresgélésbe, próbálnak időt szakítani rá és már jóval karácsony előtt megvenni gyermekeiknek az áhított darabokat. Kevésbé frusztráló élmény ilyenkor a vásárlás, ha az interneten keresztül történik.

Jó alkalmat szolgáltatott az online vásárlásra a november 8-án megrendezett Internetes Vásárlás Napja nevű akció, amelynek során több száz webáruház ajánlott fel vevőinek különböző kedvezményeket, ingyenes szállítási lehetőséget és ajándéktárgyakat.

A hat éve működő JátékNet.hu népszerű gyártók játékait forgalmazza minden korosztály számára. A játék webáruház az Internetes Vásárlás Napján 10 százalék kedvezménnyel és
15 000 forintot meghaladó vásárlás esetén ingyenes szállítással jutalmazta vásárlóit. Ezen a napon több mint kétezren, 30 millió forintot meghaladó értékben vásároltak a webáruházban.

A JátékNet.hu tapasztalatai szerint a szülők és családok körében mind népszerűbbé válik az online játékvásárlás, vásárlóik legnagyobb számban a kisgyermekes anyukák. A vállalat 2011-es évi forgalma meghaladta a fél milliárd forintot.

A náluk kapható játékok ára legtöbb esetben 20-30 százalékkal kedvezőbb, mint például a bevásárló központokban található játékboltoké. Weboldalukon lehetőség van különböző szempontok alapján keresni, a találati lista pedig tovább szűkíthető korra, nemre, márkára, mesehősre, árra, kategóriára stb. (www.jateknet.hu). Egy intelligens, személyre szabott termékajánlónak köszönhetően gyorsabban, könnyebben és átláthatóbban tudnak a vevők keresni a több mint 7000 féle termékük között.

"Tapasztalataink szerint a tematikus játékok minden korosztályban nagyon népszerűek, - mondta Bognár Ákos, a JátékNet.hu ügyvezetője. "Ez az Internetes Vásárlás Napján is beigazolódott: a legtöbben a LEGO és Barbie, valamint a 3-8 éves korig ajánlott a készségfejlesztő játékokat keresték, a legnépszerűbb mesefigurák pedig Bogyó és Babóca, a Disney hercegnők és a Verdák voltak. A megrendelések több mint fele Budapestről és környékéről érkezett."

A rendszeresen online vásárlók egyre tudatosabbak: az Internetes Vásárlás Napján például már sokan a karácsonyra készültek, a szűkebb család igényeit összeegyeztetve, együtt adták le megrendeléseiket. Ez érezhető volt abból is, hogy a vásárlások összege jóval meghaladta az ilyenkor megszokott 10-12 000 forint körüli értéket.

Bognár Ákos elmondása szerint a JátékNet.hu az idén is nagy várakozással tekint a karácsonyi szezon elé, hiszen az éves forgalmuk 60-70 százaléka november 1. és december 31. között realizálódik, a napi látogatóik száma ebben az időszakban több mint 20 ezer, amellyel az egyik legjelentősebb magyarországi webáruháznak számítanak.

A JátékNet.hu magyar tulajdonú, két család közös vállalkozásaként indult. Az alapötletet az egyik családban akkor született első gyermek körüli zsongás adta. Mivel megfelelő webáruházat nem találtak hát létrehozták azt, amelyben magunk is szívesen vásárolnának. A kezdetben kis családi vállalkozás az első pillanattól kezdve a vásárlók gyors és pontos kiszolgálását tűzte ki céljául, nemcsak a csomagküldés, de a személyes átvétel során is. "Céljuk tovább növelni a vásárlói bizalmat ez iránt a kereskedelmi forma iránt folyamatosan bővülő szállítási és fizetési módokkal és kényelmi szolgáltatásokkal. Lehet náluk fizetni bankkártyával, átutalással, és az idei évtől bevezették a Mastercard Mobile nevű alkalmazást, amely a mobiltelefonos fizetést teszi lehetővé.

Vásárlóik elégedettségét az is bizonyítja, hogy 2010-ben a vállalat elnyerte a CIB Bank "Év Internetes Kereskedője Díjának" harmadik helyezését, amely a vásárlók internetes szavazása, illetve a szakmai zsűri döntése alapján azoknak a cégnek jár, akik a legtöbbet tették a hazai e-kereskedelem területén. Ugyanebben az évben az E- Fesztivál nevű versenyen az e-kereskedelem kategória nyertese lett. Idén ősszel pedig Játék kategóriában megnyerte az Árukereső "Az Ország Boltja" díját, ahol a webshopok minőségi és népszerűségi kategóriákban versenyeztek.

Forrás: JatekNet.hu (sajtóközlemény)