NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. december 21.

Elindult az IAB Hirdetői Klubja, 2012. december


Az IAB Hungary keretein belül létrehozott Hirdetői Klubot a digitális piac iránt elkötelezett hirdetők szervezik hirdetőknek. A Klub célja, hogy olyan hiányt pótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok online kommunikációjának a fejlődését.

Az IAB Hirdetői Klub Juhász Péter Tibor (Procter & Gamble, jelenleg gyes-en) és Tóth Gergely (Heineken) vezetésével és aktív közreműködésével született meg, az IAB Hungary keretein belül. A két online területen is elismert szakember olyan multinacionális vállalatot képviselnek, akik nem csak nemzetközi, de magyarországi szinten is példamutató és hatékony online kommunikációt folytatnak.

„Annak érdekében, hogy a Hirdetői Klubban eredményes munkát végezhessünk kidolgozunk egy közös prioritásokon alapuló cselekvési tervet, amely tartalmazza a tagok számára azokat a területeket, ahol fejlődést szeretnénk elérni. Ilyen például az átlátható és korszerű médiatervezés és vásárlás (bele értve a Reach/Freq, RTB, lead alapú értékesítést, stb.) a mérés (online közönségmérés, webanalitika, stb), edukáció - elsősorban ügyfél oldalon - és az online hirdetések hatékonyabb kihasználása (pl. sztenderd méretek).”- mondta el Tóth Gergely.

„Fontosnak tartjuk továbbá, hogy a negyedévenkénti találkozók alkalmával közös érdekérvényesítés, együttes összefogás, tudáscsere és kapcsolatépítés alakuljon ki a résztvevők között, valamint egy kötetlen beszélgetés keretében szót ejtsünk a digitális marketing piac aktualitásairól.” - tette hozzá Juhász Péter Tibor.

Az IAB Hirdetői Klub nyitott minden hirdetői oldalon dolgozó marketinges, kommunikációs, médiás szakember részére, a részvétel nem kötött az IAB tagsághoz. Minden olyan hirdető csatlakozhat a Klubhoz, aki érdeklődik a digitális megoldások iránt és fontosnak tartja e marketing eszközök folyamatos fejlődését és fejlesztését. A csatlakozás és a részvétel ingyenes, de csak hirdetők vehetnek részt klubesteken.

Az első hivatalos eseményen a Boehringer Ingelheim, Heineken, McDonald’s, P&G, Samsung, UPC és a Vodafone képviselői vettek részt, a szakmai előadásokat Juhász Péter Tibor és Szabó Béla (Vodafone) tartotta és megállapodtak a Klub céljairól, működtetéséről.


Forrás: IAB (sajtóközlemény)