A másik 44% viszont arra mutat rá, mennyivel egyszerűbb számítógép, táblaPC vagy okostelefon mellett ülve hozzájutni dolgokhoz, vagy arra, milyen elfoglaltak vagyunk. Magyarországon ugyanakkor még 79% preferálja a személyes vásárlást, amivel a magyarok a legkonzervatívabbak a kutatásban részt vevő valamennyi ország közül.
A gyorsan fejlődő Brazília, Oroszország, India és Kína (BRIC országok) esetében fej-fej mellett - 50-50%-ban osztozva a sikereken - halad a két irány, az online és a személyes vásárlás. Az ázsiai csendes-óceáni térség 53%-ban az innovatív útra voksol. A cybertérben költők számára továbbra is a számítógép a király: 31% említi, mint a webes vásárlásának médiumát. De egyes országokban - mint például Dél-Korea vagy India - aki megteheti, szívesen vásárol a mobiljával is.
Marketingesek figyelem! Függetlenül attól, hol / hogyan / milyen formában költik az emberek a pénzüket, tegyétek az élményt egyszerűvé, élvezetessé és problémamentessé.
Forrás: Ipsos (sajtóközlemény)