NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. december 12.

Ipsos - A hagyományos vásárlást 79 százalék választja Magyarországon, 2012. december

A személyes vásárlás még mindig - de csak kicsivel - nagyobb előnyt élvez, mint az online. Nem kérdés, hogy világszerte terjed a netes beszerzés. Az Ipsos 24 országban végzett felmérése szerint az emberek többsége (56%) azonban még most is a kézzelfogható tapasztalatra szavaz - sokszor a tömeg, az időjárás és a parkolási nehézségek ellenére is.
A másik 44% viszont arra mutat rá, mennyivel egyszerűbb számítógép, táblaPC vagy okostelefon mellett ülve hozzájutni dolgokhoz, vagy arra, milyen elfoglaltak vagyunk. Magyarországon ugyanakkor még 79% preferálja a személyes vásárlást, amivel a magyarok a legkonzervatívabbak a kutatásban részt vevő valamennyi ország közül.

A gyorsan fejlődő Brazília, Oroszország, India és Kína (BRIC országok) esetében fej-fej mellett - 50-50%-ban osztozva a sikereken - halad a két irány, az online és a személyes vásárlás. Az ázsiai csendes-óceáni térség 53%-ban az innovatív útra voksol. A cybertérben költők számára továbbra is a számítógép a király: 31% említi, mint a webes vásárlásának médiumát. De egyes országokban - mint például Dél-Korea vagy India - aki megteheti, szívesen vásárol a mobiljával is.

Marketingesek figyelem! Függetlenül attól, hol / hogyan / milyen formában költik az emberek a pénzüket, tegyétek az élményt egyszerűvé, élvezetessé és problémamentessé.

Forrás: Ipsos (sajtóközlemény)