NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2013. január 9.

Bónusz Brigád - Karácsonyi kuponos vásárlások kétszeres forgalma, 2013. január

Idén a zsúfolt plázázás helyett már az online vásárlás volt a trendi.
A magyar közösségi vásárlási piac csúcsszezonját idén is a karácsonyi bevásárlások időszaka jelentette. A Bónusz Brigád decemberben minden eddigi rekordját megdöntötte, forgalmát a tavalyi évhez képest duplájára növelte az év utolsó hónapjában. A karácsonyi időszakban az idei évben is nagyon sikeresek voltak a belföldi wellness-, és a különböző sí utak. A termékek közül pedig még mindig a tipikus karácsonyi ajándékokat keresték a legtöbben, de a különlegesebb szolgáltatásokra is volt kereslet, így sokan adtak karácsonyra taktikai lövészetre vagy főzőtanfolyamra szóló bónuszt.

"Az idei szezonunk minden eddiginél sikeresebb volt, így az eladott bónuszok számában és a forgalomban is rekordokat döntöttünk, amivel már most december lett az év legerősebb hónapja. A bevásárlóközpontokban való tolongás helyett egyre többen választották a kényelmesebb és éjjel nappal nyitva tartó online boltokat, ahol ráadásul a teljes karácsonyi szezonban kedvezményesen tudtak vásárolni. Az utolsó pillanatokban is rengeteg tranzakciót bonyolítottunk, a karácsonyi szezon nálunk az utolsó percekig tartott" - nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

A Bónusz Brigád vásárlói között november és december hónapban megnőtt a kereslet a hagyományos karácsonyi termékek és szolgáltatások iránt. Egyre többen vettek Bónusz Brigád ajándékkártyát, konyhai kiegészítőket és felszereléseket, de a téli kikapcsolódást nyújtó wellness és síutak is népszerűek voltak az utolsó hetekben. Az idei karácsonyi szezon sztár termékei és szolgáltatásai nagyon széles skálán mozogtak a tavalyi évhez hasonlóan. Nagyon sokan vettek utazást, legnészerűbbek a wellness hétvégék (Eger, Visegrád, Hévíz) és a síutak (Ausztria) voltak, de jól fogytak a városlátogatások (Krakkó, Prága, Tusnádfürdő, Barcelona) is. "Élményből" is rengeteg fogyott: sokan találtak a fa alatt taktikai lövészetre, búvárkodásra vagy főző show-ra szóló bónuszokat.

A tipikus év végi és karácsonyi ajánlatokon túl (falinaptár, agenda, fényképalbum, edény készlet) igen népszerűek voltak a különféle finomságok, mint például a vaníliarúd, dzsemek, borlekvár, kézműves pálinka. Már az újévi fogadalmakra készülvén, sokan szánták rá magukat nagy lépésekre, mi sem mutatja ezt jobban, minthogy a december hónap egyik legnépszerűbb ajánlata egy mindkét szemre szóló lézeres látásjavítás ill. fog implantátum beültetés volt. A téli szezon erősségei, az egészség kategória termékei mint például a vitaminok, étrend kiegészítők, immunerősítők, az ünnepi szezon alatt is tartották népszerűségüket.

Idén új funkcióval könnyítette a Brigád az ajándékvásárlást. A Karácsony fül alatt ha a vásárló kiválasztotta, kinek keres ajándékot (férj, barátnő, apa, stb.), a rendszer csokrot állított össze az idevágó termékekből és szolgáltatásokból. A brigádtagok ezen felül az "Ezt kérem karácsonyra" funkció segítségével a közösségi profiljukon segíthették szeretteik választását, és mondhatták el kívánságaikat. Az új funkcióknak köszönhetően rekord látogatottságú volt a Brigád weboldala, de offline is rohamot intéztek a vásárlók, így az utolsó hetekben a Magyarországon még mindig egyedülálló közösségi Brigád Bolt meghosszabbított, ünnepi nyitvatartással, a szombati napokon is nyitott kapukkal várta a vásárlókat.

Forrás: Bónusz Brigád (sajtóközlemény)