A kuponos cég üzleti partnereivel, illetve a marketing sajtó munkatársaival koccintott az elmúlt két év sikereire.
A Kupon Világ mintegy 50 százalékos havi növekedési ütemet produkálva már a 2010 novemberi indulása utáni 18. hónapban nyereséges volt és társoldalával, a térség több országában is működő Kollektívával együttesen jelenleg Közép-Kelet Európa vezető kuponos oldalcsoportjaként tartják számon, hárommillió ügyféllel a térségben és egymillió ügyféllel Magyarországon. Az oldalcsoport nemrég vásárolta fel a legnagyobb, nemzetközi ajánlatokkal foglalkozó B2B piacteret, a Dealgeccót, amelyen keresztül nemzetközileg hirdethetik meg ajánlataikat a partnerek, és amelynek köszönhetően több mint 60 ország utazási ajánlatai között válogathatnak a Kupon Világ vásárlói.
"Legkorábban induló versenytársaihoz képest cégünk negyedéves késéssel lépett a magyar közösségi vásárlás piacára. Ennek ellenére sikerült első teljes pénzügyi évünk végére megszerezni a legnagyobb piaci részesedést. A rendkívül dinamikus iparági környezethez alkalmazkodva üzleti modellünk azóta is folyamatosan új elemekkel bővült" - nyilatkozta Shehryar Piracha a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.
Forrás: Kupon Világ (sajtóközlemény)