Szeszély, reklám, vagy bármi más sodorjon is bennünket egy brand profiljához, az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a válaszadók több mint harmada posztol kérdéseket, fejti ki ötleteit, oszt meg képeket, vagy mond véleményt egy-egy márkáról. Ezáltal ezen oldalak látogatói tulajdonképpen társ-tartalomszolgáltatókká válnak.
Nemzetközi szinten a 35 év alattiak 44%-ban, az 50 felettiek pedig 22%-ban mutatkoznak kreatívnak ezen a területen. A magyar válaszadókat nem osztja meg az életkor ilyen tekintetben: kb. minden harmadik aktív ezen a fronton.
Mivel kiemelten fontos, hogy a vásárlókat aktív kommunikációra késztessék, a piackutatási szakembereknek minden lehető eszközzel támogatni és bátorítani kell őket e téren: meg kell hallgatni a vevők véleményét és reagálni kell rájuk, dicsérni kell az ötleteiket, és meg kell osztani velük az információkat.
Forrás: Ipsos (sajtóközlemény)