NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2013. április 10.

Sanoma - Fenntarthatóság a hazai e-kereskedelemben, 2013. március


2012-ben az Olcsóbbat.hu szolgáltatásainak minősége és látogatószáma is növekedett. 

Az ár-összehasonlító oldal decemberre elérte az 1,2 millió látogatót, bevezette többek között a szállítási idő és raktárkészlet információ megjelenítését. 2013-ban újszerű forgalomterelési eszközöket vezet be a portál.

Az Olcsóbbat elemzői szerint tavaly a magyar kiskereskedelemben az internetes áruházak kb. 180 milliárd forint értékű forgalmat bonyolítottak. Ennek több mint 15 százalékát, azaz kb. 27 milliárd forint forgalmat, az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal szállított a webshopoknak. A portál fejlesztéseinek eredményeképp, és a médiaháttér felületeinek hatékony kihasználásával ez az összeg idén meg fogja haladni a 47 milliárd forintot is.

Az Olcsóbbat.hu idén új típusú elérési módszerekkel, érdeklődés alapú megjelenési formákkal fogja erősíteni szolgáltatását, annak érdekében, hogy a felhasználókat a vásárlási folyamat megfelelő szakaszában, adekvát ajánlatokkal érhessük el. Az Olcsóbbat.hu a Sanoma Media Budapest Zrt. részeként, a piacvezető online eléréssel rendelkező médiaportfólió része. Új fejlesztésekkel a látogatók 30 százaléka, azaz akár havi félmillió felhasználó olyan Sanomás online tartalomszolgáltató oldalról fog érkezni már vásárlási szándékkal, ahonnan korábban nem jöttek jóformán egyáltalán látogatók. "A régióban teljesen egyedülálló fejlesztéssel új célközönséget tudunk megszólítani a piacon és egy határozott lépést teszünk az online kereskedelem független és fenntartható működtetése felé" mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu portálvezetője. Hozzátette: Elemzőink szerint itthon 2,5-szörös CTR javulás, azaz hatékonyságnövekedés várható ettől a fejlesztéstől.


Forrás: Sanoma (sajtóközlemény)