Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a táblagép-használók ötöde (19%) elsődleges eszközként használja ezt az új típusú számítógépet.
A 35 év alattiak esetén ez az arány magasabb: 23% (vagyis majdnem minden negyedik válaszadó). A magyar tablettulajdonosoknak mindössze 10%-a állította magáról ugyanezt, a 35 év alattiak azonban már állják a nemzetközi versenyt (20%).
Egyre inkább teret nyernek a tabletek azok táborában, akiknél elsődleges, hogy a digitális technológiát folyamatosan a kezük ügyében tudják, s akiknek nincs feltétlenül szükségük az asztali számítógépek és laptopok nyújtotta teljes eszköztárra.
A marketingesek sok fejfájást megspórolhatnak maguknak és a táblagép-használóknak is, ha biztosítják, hogy a site-ok ugyanolyan könnyen elérhetőek legyenek ezen a platformon, mint a hagyományos számítógépen.
Forrás: Ipsos