A hazai digitális reklámpiac 2013-ban 41.17 milliárd forintos volumenével immáron a második legnagyobb reklámpiaci szegmens a televízió után.
Az IAB Hungary megbízásából a PwC Magyarország végezte el idén is a digitális reklámköltések éves felmérését (IAB Hungary Adex 2013), a munkában közreműködött a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) Online szekciója.
"A hazai digitális reklámpiac, mely mindössze 16 éves volt tavaly, újabb mérföldkőhöz érkezett 2013-ban. A digitális reklámköltések először haladták meg a 40 milliárd forintot és a teljes reklámpiac stagnálásával párhuzamosan a reklámtorta második legnagyobb szegmensévé vált. Az előrejelzések szerint javuló gazdasági környezet és főképpen a digitális szolgáltatások, tartalmak, kommunikáció, szórakozás és vásárlás folyamatosan növekvő szerepe a mindennapokban várakozásunk szerint további növekedést hoz a digitális marketing és média számára a következő években." – foglalta össze a folyamatokat Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, az Adex munkacsoport vezetője.
Forrás: IAB