NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2014. március 11.

IAB - A mobilreklámpiac aránya 5 százalék, a kereső reklámoké 37 százalék 2013-ban

A hazai digitális reklámpiac 2013-ban 41.17 milliárd forintos volumenével immáron a második legnagyobb reklámpiaci szegmens a televízió után.

Az IAB Hungary megbízásából a PwC Magyarország végezte el idén is a digitális reklámköltések éves felmérését (IAB Hungary Adex 2013), a munkában közreműködött a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) Online szekciója.

"A hazai digitális reklámpiac, mely mindössze 16 éves volt tavaly, újabb mérföldkőhöz érkezett 2013-ban. A digitális reklámköltések először haladták meg a 40 milliárd forintot és a teljes reklámpiac stagnálásával párhuzamosan a reklámtorta második legnagyobb szegmensévé vált. Az előrejelzések szerint javuló gazdasági környezet és főképpen a digitális szolgáltatások, tartalmak, kommunikáció, szórakozás és vásárlás folyamatosan növekvő szerepe a mindennapokban várakozásunk szerint további növekedést hoz a digitális marketing és média számára a következő években." – foglalta össze a folyamatokat Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, az Adex munkacsoport vezetője.













Forrás: IAB