NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2014. március 10.

NMHH - Mobilinternet-szolgáltatóknál jelentős különbségekkel a piaci sorrend: Telekom, Telenor, Vodafone, 2014. február

2014. januárjában a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telekom piaci részesedése 46,72 százalékról 46,42 százalékra csökkent, ugyanakkor a Telenoré 31,46 százalékról 31,59 százalékra, a Vodafone-é 21,82 százalékról 21,99 százalékra nőtt.

Az összes előfizetőt tekintve a Telenor piaci részesedése 30,10 százalékról 30,25 százalékra, a Vodafone részesedése 24,71 százalékról 24,95 százalékra nőtt, miközben a Telekom részesedése 45,19 százalékról 44,80 százalékra csökkent.

Januárban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 38,57 százalékról 38,20 százalékra, a Telekomé 42,98 százalékról 42,85 százalékra csökkent, a Vodafone-é 18,44 százalékról 18,95 százalékra emelkedett.

A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az előző havi 3 millió 077 ezer után, Januárban 3 millió 127 ezer GB adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,0 GB-ra nőtt.

Januárban a Telekom ügyfelei 1 340 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 1 194 ezer GB volt, és a Vodafone ügyfelei 593 ezer GB adatot töltöttek le és fel.

Forrás: NMHH