- 78 százaléka zenehallgatásra,
- 71 százaléka óraként,
- 70 százaléka fényképezésre,
- 68 százaléka ébresztésre,
- 46 százaléka játékra,
- 44 százaléka időjárás-jelentésre,
- 30 százaléka hírolvasásra,
- 22 százaléka utazástervezésre
NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.
2015. július 20.
CBG - Mire használják okostelefonjaikat naponta leggyakrabban a 25 ÉV ALATTI internetezők Magyarországon 2015-ben?
Az okostelefont használó 25 ÉV ALATTI internetezők
Forrás: Consumer Barometer with Google