- keresés 36 százalék,
- közösségi média használata 36 százalék,
- emailezés 36 százalék,
- videózás 21 százalék,
- térkép vagy útvonal megnézése 19 százalék,
- termékinformáció keresése 12 százalék,
- zenehallgatás 9 százalék,
- játék 8 százalék,
- termék vagy szolgáltatás vásárlása 1 százalék
NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. augusztus 13.
CBG - Melyik online tevékenységeket végzik a 35-44 ÉVESEK legalább hetente OKOSTELEFONON Magyarországon 2015-ben?
A 35-44 ÉVESEK okostelefonon legalább hetente az alábbi online tevékenységeket végzik Magyarországon 2015-ben:
Forrás: Consumer Barometer with Google