- keresés 65 százalék,
- emailezés 64 százalék,
- közösségi oldalak látogatása 56 százalék,
- online videó nézése 54 százalék,
- zenehallgatás 38 százalék,
- termékinformáció keresése 29 százalék,
- térkép és útvonal keresése 24 százalék,
- játék 15 százalék,
- termék, szolgáltatás vásárlása 3 százalék
NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. október 9.
CBG - Melyik online tevékenységeket végzik a KÖZEPES JÖVEDELMŰEK legalább hetente SZÁMÍTÓGÉPEN Magyarországon 2015-ben?
A KÖZEPES JÖVEDELMŰEK számítógépen legalább hetente az alábbi online tevékenységeket végzik Magyarországon 2015-ben:
Forrás: Consumer Barometer with Google