NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 11.

CBG - A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁN KAPOTT INFORMÁCIÓ online vásárlás előtt melyik termékeknél fontos? - Magyarország, 2015

Az alábbi termékek/szolgáltatások online vásárlásánál fontosak a közösségi médián kapott információk (az internetezők százalékában)
  • Repülőjegy 30 százalék 
  • Zene 28 százalék 
  • Hotel 24 százalék  
  • Laptop 23 százalék  
  • Televízió 23 százalék 
  • Mozijegy 22 százalék 
  • Háztartási eszköz 22 százalék 

Forrás: Consumer Barometer with Google