NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 27.

CBG - Melyik online megvásárolt termékekről értesültek legelőször ELADÁSHELYI REKLÁMOKBÓL az internetezők? - Magyarország, 2015

Az alábbi online megvásárolt termékekről/szolgáltatásokról legelőször eladáshelyi reklámokból értesültek az internetezők (a netezők százalékában):
  • élelmiszer 22 százalék
  • háztartási készülék 22 százalék
  • barkácstermék 20 százalék
  • tévé 18 százalék
  • bútor 17 százalék


Forrás: Consumer Barometer with Google