NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 24.

CBG - Melyik online megvásárolt termékekről értesültek legelőször NYOMTATOTT MÉDIA REKLÁMOKBÓL az internetezők? - Magyarország, 2015

Az alábbi online megvásárolt termékekről/szolgáltatásokról legelőször nyomtatott média reklámokból értesültek az internetezők (a netezők százalékában):
  • ruházat 44 százalék
  • élelmiszer 44 százalék
  • bútor 24 százalék
  • smink 19 százalék
  • vitamin és recept nélküli gyógyszer 19 százalék
  • háztartási készülék 18 százalék

Forrás: Consumer Barometer with Google