NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 4.

CBG - Online vásárlásnál melyik termékek esetében fontos az ELŐZETES TAPASZTALAT? - Magyarország, 2015

Az alábbi termékek/szolgáltatások online vásárlásánál fontos az előzetes tapasztalat (az internetezők százalékában)
  • Élelmiszer 64 százalék
  • Kozmetika 62 százalék
  • Fodrászat 60 százalék
  • Autóbiztosítás 59 százalék
  • Zene 51 százalék 
  • Étterem 51 százalék  
  • Vitamin, vény nélküli gyógyszer 50 százalék  

Forrás: Consumer Barometer with Google