- Hotel 36 százalék
- Bútor 31 százalék
- Ruházat 28 százalék
- Mobil telefon 25 százalék
- Barkácsolás 24 százalék
- Háztartási termék 22 százalék
- Ingatlan 21 százalék
- Televízió 21 százalék
NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 6.
CBG - Online vásárlásnál melyik termékek esetében fontos az ELŐZETES INFORMÁCIÓGYŰJTÉS? - Magyarország, 2015
Az alábbi termékek/szolgáltatások online vásárlásánál fontos az előzetes információgyűjtés (az internetezők százalékában):
Forrás: Consumer Barometer with Google