NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 9.

CBG - Online vásárlásnál melyik termékek esetében fontosak a REKLÁMOK? - Magyarország, 2015

Az alábbi termékek/szolgáltatások online vásárlásánál fontosak a reklámok (az internetezők százalékában)
  • Mozijegy 28 százalék  
  • Ingatlan 21 százalék  
  • Televízió 17 százalék 
  • Laptop 17 százalék  
  • Barkácsolás 16 százalék 

Forrás: Consumer Barometer with Google