NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. november 10.

CBG - A SZÓBELI INFORMÁCIÓ online vásárlás előtt melyik termékeknél fontos? - Magyarország, 2015

Az alábbi termékek/szolgáltatások online vásárlásánál fontosak a szóbeli információk (az internetezők százalékában)

  • Barkácsolás 88 százalék 
  • Ingatlan 81 százalék  
  • Mobiltelefon 80 százalék 
  • Étterem 76 százalék  
  • Mozijegy 73 százalék  
  • Háztartási eszköz 72 százalék 
  • Utazás 71 százalék  

Forrás: Consumer Barometer with Google