NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. december 1.

KSH - A közösségi médiát a magyar lakosság az EU-átlagot 14 százalékponttal meghaladva használta 2014-ben

2014-ben a magyar lakosság 60%-a vette igénybe a közösségi média elérhető szolgáltatatásait: így többek között a felhasználói profilkészítést, üzenetposztolást, továbbá egyéb közreműködést a Facebook, a Twitter és egyéb más közösségi oldalakon. 

A közösségi média használata a hazai lakosság körében dinamikusan fejlődik, aránya 2014-ben 14 százalékponttal haladta meg az EU átlagát (46%) és 4 százalékponttal a 2013. évi hazai (56%) szintet.


Forrás: KSH