Az emberek reklámblokkok alatt böngésznek leginkább, és sokkal kevésbé a műsorok közben. Ez szintén azt támasztja alá, hogy ilyenkor jobban fel tudjuk kelteni a nézők figyelmét.
“Az a tény, hogy pont a reklámblokkok alatt oszlik meg leginkább a nézők figyelme az internet és a TV között, nem feltétlenül hátrányos az utóbbi szempontjából. Akár csökkenhet is a TV-képernyőtől eltávolodók aránya a reklámszünetben, a mobileszközök elterjedése előtti időkkel összehasonlítva. Paradox módon (bár a közönség figyelmét kicsit csökkentve) a tabletek és okostelefonok sokszor elősegítik azt, hogy az emberek a nagy képernyő előtt maradjanak. Ez lehetőséget teremt a hirdetők számára is.” - jegyezte meg Jobbágy Tamás, az MEC kutatási vezetője.
Ihász Ingrid, az MEC digitális vezetője szerint a többképernyős médiafogyasztás népszerűsége nem csak az oldalak mobilverzióinak, és azokon megjelenő releváns tartalmak megjelenéseit kell, hogy elősegítse. „Szintén fontos, hogy a médiatervezésben egyre több intelligens szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleknek, hogy maximalizáljuk a többképernyős kampányokban rejlő lehetőségeket.” – mondta Ihász Ingrid.
Forrás: MEC