NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2015. december 16.

MEC - Tévénézés közben több képernyőt használók aránya 75 százalék Magyarországon, 2015. november

A Közép-és Kelet-Európai internetezők többsége TV-nézés közben internetezik, sokan mobileszközökről: okostelefonról és tabletről. A hirdetőknek (bár ismerik a trendet) csak egy része ügyel arra, hogy másik képernyőn is kapcsolatba lépjen a célközönségével. 

Csehországban a TV-reklámban honlapjuk látogatására bátorító hirdetők 50%-a nem rendelkezik mobilra optimalizált weboldallal.

Oroszországban a marketingesek 40%-a nem veszi figyelembe az oldal mobil verziójának szükségességét.

Magyarország és Lengyelország kiemelkedő a régiós országokkal összehasonlítva az MEC multiscreen kutatása szerint.

A TV-nézés közben nem internetezők már most kisebbségben vannak, derül ki a kutatásból, melyben 5000 internethasználó szokásait vizsgálta az MEC a lengyel, cseh, magyar, román és orosz piacokon.

A válaszadók többsége egyidejűleg használ több készüléket, és körülbelül 50%-uk TV-nézés közben okostelefonjáról vagy tabletjéről internetezik.


Forrás: MEC