NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2016. február 26.

Ericsson - A mobilelőfizetések száma globálisan elérte a 100 százalékos penetrációt 2015-ben

A globális mobiladat-forgalom 65 százalékkal nőtt 2014 negyedik negyedéve és 2015 negyedik negyedéve között - derül ki az Ericsson közölt mobilitási jelentéséből.

A forgalom-növekedés legfőbb okai között a videózást, illetve a közösségi oldalak használatát említik. Az Ericsson azt jósolja, hogy a közösségimédia-oldalak forgalma a következő hat évben tizenkétszer akkora lesz, mint az elmúlt 6 évben volt.

A múlt év negyedik negyedévében világszerte 68 millióval nőtt a mobilelőfizetések száma. A legtöbb új előfizetést, 21 milliót Indiában regisztrálták, Kínában 6 millióval, az Amerikai Egyesült Államokban 5 millióval, Myanmarban szintén 5 millióval, Nigériában pedig 3 millióval nőtt az új mobilelőfizetések száma.

A mobilelőfizetések teljes száma 2015-ben elérte a 100 százalékos penetrációt 7,3 milliárddal, azaz egyezik a Föld lakosságának számával.

Világszerte 1 milliárd LTE-előfizetés van, amelyhez 160 millió adódott hozzá 2015 negyedik negyedévében.

A mobilitási jelentés készítői elemezték azt is, hogy a hálózati teljesítmény ingadozása milyen hatással van az okostelefon-használókra, valamint, hogy a felhasználóknak milyen véleményük alakul ki ez alapján a mobilszolgáltatókról és a digitális tartalomszolgáltatókról. 

A felmérés azt mutatja, hogy a weboldalak és a videók késleltetett betöltése ugrásszerűen növeli a felhasználók stressz-szintjét, a késleltetésmentes élmény viszont növeli a mobilszolgáltatók népszerűségi mutatóját.

Forrás: MTI