NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2016. július 28.

Nielsen - Az okostévé penetrációja 19 százalékos, 2016. július

A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élő népesség 44%-a – vagyis közel 4 millió személy szokott tévénézéssel egy időben internetezni, amely a 18-49 évesek körében a leggyakoribb: a korcsoport 63%-ára jellemző ez a párhuzamos tevékenység.

A teljes népesség körében minden ötödik személy él okostévével rendelkező háztartásban, és mintegy félmillióan használják internetezésre is az arra alkalmas tévékészüléküket: jellemzően zenehallgatás illetve különböző videótartalmak megtekintésének céljából, de külföldi és magyar filmek/sorozatok is szerepelnek a palettán.



Forrás: Nielsen