Hazánkban a tévés tartalmak fogyasztása az interneten keresztül jelenleg még nem mindennapos tevékenység: jellemzően hetente vagy annál is ritkábban fordul elő.
A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élő népesség egyharmada fogyaszt tévés jellegű tartalmakat az interneten – magyar tévés tartalmak mellett ide értve a filmeket, sorozatokat – és ezen belül közel másfél millióra tehető azok száma, akik kifejezetten magyar tévés tartalmakat is megtekintenek, mely elsősorban a 18-49 éves korosztályra illetve a legalább érettségivel rendelkező személyekre jellemző.
A nézők többsége elsősorban a nagyobb képernyőt preferálja: 58 illetve 54 százalékban a laptopot illetve az asztali számítógépet választják, és leggyakrabban a csatorna saját weboldalán tekintik meg a kívánt tartalmakat.
Felmérésünk során a sport, a szappanopera, a hírműsorok és a tehetségkutatók bizonyultak a legnépszerűbb műfajoknak, de ez a rangsor szorosan összefügg az időszakra jellemző, tévében sugárzott top tartalmakkal és aktuális eseményekkel.
Forrás: Nielsen