NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2016. október 25.

Avon - A nők 10 százaléka vásárol kozmetikumot az interneten, 2016. október

A magyar nők 60%-a még mindig drogériákban vásárol szépségápolási termékeket.

Mind az Európai Unióban, mind hazánkban egyre népszerűbb az online vásárlás. Az előző évhez képest 2%-os növekedést elérve, 2015-ben az EU-ban a népesség 43%-a vásárolt online, Magyarországon pedig 23%, 3%-os növekedés után. Ugyanakkor egy friss kutatás szerint a szépségápolási cikkek még nem tartoznak a legnépszerűbb online vásárolt termékek közé, ugyanis a nők szeretik kipróbálni, kézbe venni ezeket a fogyasztási cikkeket.

A magyar kozmetikai piac 2015-ben 6%-kal növekedett az előző évhez képest, ezzel folytatva immáron 5 éve tartó bővülését. Az AVON friss, 2016. szeptemberi kutatása szerint ugyanakkor a szépségápolási cikkek még nem tartoznak az online szívesen vásárolt termékek közé, hiszen az elmúlt 3 hónapban mindössze a megkérdezettek 10%-a vásárolt kozmetikumot az interneten keresztül. A 18-59 éves nők 60%-a drogériákban vásárol szépségápolási termékeket.

Ennek ellenére az online vásárlás rohamos térhódítása várható a szépségápolási cikkek piacán is, hiszen egy jól bevált, már ismert termék bátran megrendelhető online. "A millenáris generáció új trendet hoz be világszinten: vásárlás előtt szó szerint kiképzik magukat az új trendekből és ajánlásokból a szépségápolási blogok és applikációk segítségével, illetve vásárlás előtt minden kozmetikumot tesztelni szeretnének. Az online edukáció, a beauty applikációk, a webshopok számukra már természetesek, de ha új kozmetikumról van szó, akkor azt érinteni, tesztelni szeretnék, illetve annak "eredményét" szintén tartalomként osztják meg az önkifejezés egyik eszközeként.
Azonban amikor már jól bevált kozmetikumra van szükségük, szívesen rendelnek online felületen keresztül. Kutatásunkból kiderült továbbá, hogy az elmúlt egy évben az AVON webshopból rendelő vásárlóink többsége könnyűnek találta a weboldal használatát, a megrendelt termékeket gyorsan kiszállította részükre a vállalat, és összességében elégedettek voltak az AVON webáruházával." - mondta Boruzs Ákos, az AVON digital managere.

Forrás: Avon