A növekedés közel 8 százalék a megelőző évhez képest.
Növekedést azonban csak a 100 legnagyobb e-kereskedelmi cég tudott elérni, a kisebbek nem tudták bővíteni piacaikat.
A TOP 10 webshop 19 milliárd Euro forgalmat ért el egy év alatt, ami a teljes online kereskedelem 41 százalékát teszi ki.
Azaz az átlagforgalom 1,9 milliárd Euro/cég lett (=1.900 millió Euro).
A következő 90 webshop (11-100) összforgalma 15 milliárd Euro volt.
Azaz az átlagos forgalom 0,2 milliárd Euro/cég volt (=200 millió Euro).
Az utána következő 400 webshop (101-500) összbevétele mintegy 9 milliárd Eurot tett ki.
Azaz az átlagforgalom itt 0,02 milliárd Euro/cég (=20 millió Euro).
Az utolsó 500 webshop (501-1.000) összértékesítése közel 4 milliárd Euro lett.
Azaz az átlagforgalom ebben a csoportban 0,008 milliárd Euro/cég (=8 millió Euro).

Forrás: Statista