NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. október 14.

EN - Az élelmiszerek online kereskedelme alacsony szinten van Európában és Amerikában 2018-ban

Az élelmiszerek és más napi fogyasztási cikkek (angol rövidítéssel: FMCG termékek) online kereskedelmének legmagasabb az aránya Dél-Koreában (19%) és Kínában (14%) 2018-ban. 

Amerikában alacsony, csupán 4 százalék.

Nyugat-Európában pedig jelentős különbségek vannak az egyes országok között.

Nagy-Britanniában 7 százaléka kerül online rendeléssel az FMCG termékeknek a fogyasztókhoz.

Franciaország 6 százaléknál tart.

Spanyolország 2 százalék felett jár.

Igen alacsony az arány Németországban, csupán másfél százalék.


Infographic: Where the Most Groceries Are Bought Online | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista