NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. november 28.

DE - Ruházati és kozmetikai termékeket vásárolnak elsősorban a Fekete Pénteken Németországban, 2019. november

Az online vásárlók 10 százaléka több mint 1.000 Eurot tervez elkölteni a Fekete Pénteken Németországban 2019-ben.

A legkedveltebbek a divat és ruházati termékek - 40 százalék tervezi ezeket vásárolni az akció keretében online.

A testápolás, kozmetikumok és háztartási vegyiáruk állnak a lista második helyén - 33 százalékkal.

A háztartási elektromos termékek jelentik a harmadik nagy csoportot - minden negyedik online vásárló tervezi a beszerzésüket ezen a napon (26%).


Infografik: Was die Deutschen am Black Friday kaufen | Statista Mehr Infografiken finden Sie bei Statista


Forrás: Statista