NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. november 25.

EN - Az egyetemisták 46 százaléka a közösségi médián keres karácsonyi ajándékötleteket Amerikában, 2019. november

Az Instagram a leggyakrabban használt közösségi média platform az egyetemisták számára. 82 százalékuk keres azon ötleteket a karácsonyi ajándékozáshoz. 

A második gyakran használt eszköz ötleteléshez a YouTube, 49 százalék veszi igénybe.

A Pinterest 44 százalékkal a harmadik helyen áll.

A Snapchat a 35 százalékkal a negyedik a listában.
A Facebook csak az ötödik a sorban 34 százalékkal.
A Twitter a hatodik helyen van 33 százalékkal.

Átlagosan minden második Z generációs egyetemista keres karácsony ajándékozáshoz ötleteket a közösségi média eszközein.



Infographic: Gen Z College Students Use Instagram for Gift Inspiration | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista