NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. november 29.

EN - Az online médiafogyasztás már megelőzi a hagyományos tévénézést, 2019. november

A médiafogyasztás átlagos napi időtartama közel 8 óra a világon. Soha nem volt ilyen magas.

A fő oka a médiahasználat növekedésének az internet világméretű terjedése. Miközben a médiahasználat szerkezete is átalakul.

Évtizedeken keresztül a tévé volt a legfontosabb médiaeszköz. Ez most megváltozik 2019-ben.

Az internetes médiafogyasztás 170 percre növekszik az évben, amivel megelőzi a tévézést. A hagyományos tévé előtt ugyanis átlagosan 167 percet töltenek a világon az idén.

Az internetfogyasztáson belül a mobileszközökön 130 perc a napi időtöltés. Az asztali gépeken pedig napi 40 perc.


Infographic: 2019 Marks an Inflection Point in Media Consumption | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista