NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. november 22.

EN - A közösségi médiában radikálisan megnövekedtek a szponzorált tartalmak költségei, 2019. november

A szponzorált bejegyzések költségszintje a legmagasabb a YouTube csatornákon. Egy szponzorált videó költségének átlaga 6.700 dollár lett 2019-ben. 

A Facebook csoporthoz tartozó Instagramon egy szponzorált fénykép átlagos költsége 1.643 dollár 2019-ben. Egy év alatt 44 százalékkal emelkedett. Ami 2015-ben még csak 381 dollár volt.

A Twitteren a szponzoráció költsége 422 dollárra nőtt 2019-ben - a 2015. évi 34 dollárról.


Infographic: How Influencer Marketing Costs Exploded | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista