NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.
2019. december 17.
A nyaralás témájú keresések 8 százalékkal növekedtek 2018-ban Magyarországon
A nyári utazásokhoz kapcsolódó kereséseknél az elmúlt két évben jelentős változások történtek.
A keresések időbeli csúcspontja egy hónappal eltolódott a korábbi évekhez képest. A turistaútra készülők ugyanis augusztus helyett már júliusban keresnek intenzíven a nyaraláshoz kapcsolódó kulcsszavakra.
Az időbeli eltolódás mellett egy másik fontos változás is bekövetkezett. Az utolsó pillanatban (last minute) történő keresések száma jelentősen megnövekedett.
2016-ban még alacsony szinten voltak a last minute keresések és az év folyamán kiegyenlítettek, kiugrások nélküliek.
2017-ben azonban a négyszeresére növekedtek a nyári szezonban a last minute keresések, és hónapokon keresztül megmaradtak.
Aztán 2018-ban még intenzívebbé vált a keresési időszak - a két évvel korábbi szinthez képest már hatszoros volt a növekedés.
Más módosulások is történtek. A felhasználók általános szavak és kifejezések helyett most már egyre inkább konkrét márkanevekre és termékekre végzik el a kereséseket.
Forrás: Google