NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. december 13.

DE - A karácsonyi ajándékokat online megvásárolni 46 százalék tervezi Németországban, 2019. december

A leggyakoribb karácsonyi ajándék a vásárlási utalvány vagy a pénz (56%) lesz a megkérdezettek szerint Németországban 2019-ben. 

A második helyre az élelmiszerek és az édességek kerülnek (47%).
A harmadik legkedveltebb termékek a nyomtatott könyvek és az e-könyvek (43%).
A negyedik csoport a játékok (39%).
Az ötödik a sorban a ruházat (32%).

A német vásárlók várhatóan 281 Eurot költenek majd karácsonyi ajándékokra.

A polgárok 54 százaléka kizárólag hagyományos üzletekben végzi el az ünnepi vásárlásokat.
Csak online tervezi a beszerzéseket 17 százalék.
Mindkét formában pedig 29 százalék.


Infografik: So shoppen die Deutschen zu Weihnachten | Statista Mehr Infografiken finden Sie bei Statista


Forrás: Statista