NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. december 5.

EN - A Cyber Monday nagyobb árbevételt hoz, mint a Black Friday Amerikában, 2019. december

Az e-kereskedelemnek évente növekvő árbevételt hoznak a Hálaadást (Thanksgiving) követő hétvége és a ráadás hétfő akciói Amerikában. 2019-ben a hosszúhétvégi árcsökkentések eredményeként a webhshopok több mint 28 milliárd dollár forgalmat értek el.   

És míg Magyarországon a Black Friday (Fekete Péntek) a legismertebb és leginkább kommunikált akciós nap, Amerikában a pénteken követő Cyber Monday (Kiberhétfő) jelenti a nagyobb online forgalmat.

2019-ben a Cyber Monday online értékesítési bevétele 9,4 milliárd dollár volt. 19 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

Ez a nap lett az e-kereskedelem legnagyobb árbevételét generáló esemény Amerika történetében.

Az okostelefonon történő vásárlások történetében is mérföldkő lett ez a nap: minden harmadik dollár megrendelés telefonról érkezett.

És azon a napon bonyolították a teljes hosszúhétvégi árusítás 33 százalékát a kereskedők.

Az előtte lévő Black Friday forgalma pedig 7,4 milliárd dollár volt - 27 százalékkal kevesebb, mint a rákövetkező hétfőé.


Infographic: Cyber Monday Online Sales Hit $9.4 Billion | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista