NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2019. december 14.

EN - Minden második fiatal a közösségi média hirdetéseinek hatására vásárol Amerikában, 2019. december

A közösségi kereskedelem új fogalom az amerikai szakirodalomban. Jelenti azokat a vásárlásokat, melyek a közösségi médiában közzétett reklámok, promóciók hatására valósulnak meg. 

A közösségi kereskedelem növekvő szegmense az értékesítésnek. Különösen a fiatalok körében jelentős a szerepe.

Egy felmérés szerint az amerikai 18-34 évesek 47 százaléka vásárolt már olyan terméket, amit korábban a közösségi médiában látott. Egy évvel korábban még csak 33 százaléka állította ezt magáról.

A közösségi média a 35-54 évesek 30 százalékát befolyásolja  a vásárlásoknál.

Az 55 év felettieknek pedig a 20 százalékát.


Infographic: Young U.S. Influencers Are Driving Social Commerce | Statista You will find more infographics at Statista


Forrás: Statista