NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. január 17.

Az internetezőknek csupán 4 százaléka rendel online élelmiszert 2019-ben Magyarország

A magyar internetezők fele hétköznapokon akár mindennap beszalad egy élelmiszerboltba, pékségbe vagy zöldségeshez, egyharmaduk pedig pár naponta felkeres egy szupermarketet. 

A Kifli.hu online élelmiszeráruház vásárlási körképéből az is kiderül, hogy tízből három netező a hétvégéjéből is jó pár órát elveszteget a nagybevásárlással.

A válaszadók ötöde szerint az élelmiszerek, háztartási cikkek beszerzése rengeteg időbe telik, ennek ellenére az  internetezőknek csupán 4%-a rendel online élelmiszert.

Az átlag 2-4 órát szán hetente bevásárlásra, miközben a netezők egyötöde még ennél is többet kénytelen áldozni erre szabadidejéből.

Az idő nagy úr: a felmérés szerint az internetezők közel 60%-a szívesen járna piacra, vagy keresne minőségibb termékeket, ezzel szemben csak a legközelebbi áruházra van ideje.

Az áruházakban nem csak az időnket pazarolják, hanem az indokoltnál többet is költenek. Az internetezők 20%-a ugyanis általában éhesen, jellemzően munka után esik be a boltba, ilyenkor pedig mindenfélét megkíván, és túl sok mindent pakol a kosarába.

Tízből heten kellemetlennek és macerásnak tartják, ha egy adott boltban nem kapnak meg mindent, amit szeretnének, és még máshová is el kell menniük ahhoz, hogy az esti vacsorához az összes hozzávalót beszerezzék.

Az internetezők 62%-át továbbá kifejezetten idegesíti a tömeg, 38%-át pedig az, ha az ő soruk halad a leglassabban.





Forrás: Kifli.hu