NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. január 14.

EN - A Facebook továbbra is a leggyakrabban használt közösségi média Amerikában (2019)

Bár a Facebook felhasználóinak a száma évről évre csökken, ennek ellenére többek számára a leggyakrabban használt közösségi média, mint a versenytársak összesítve az Egyesült Államokban 2019-ben. 

A közösségi hálózatok tagjai között a leggyakrabban használt márkák az alábbiak.
  • Facebook 52 százalék

  • Instagram 16 százalék
  • Snapchat 13 százalék
  • Pinterest 5 százalék
  • Twitter 5 százalék
    • AZ UTÓBBI NÉGY portál ARÁNYA ÖSSZESEN: 39 százalék




Forrás: Edison Research