NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. február 28.

EN - Ki a piacvezető a közösségi média piacon Németországban? (2019)

Amennyiben a WhatsApp platformot nem soroljuk a klasszikus közösségi média eszközök közé, akkor a Facebook a piacvezető Németországban 2019-ben. 

A teljes népesség körében a Facebook piacrészesedése a duplája (48%) az utána következő Instagramnak (24%).

Azonban a 35 év alatti fiatalok között az Instagram a piacvezető (48%) és a Facebook (32%) van a második helyen.

A középkorúak, a 35-55 évesek több mint fele  használja a Facebookot (54%), de az Instagramot csak minden tizedik közülük (13%).

Az idősek, az 55 év felettiek kétharmada tagja a Facebooknak (68%), de az Instagramot egyáltalán nem használják.




Forrás: Edison Research