A legnagyobb nemzetközi közösségi média platformok jól ismertek Németországban 2019-ben. A nagyobbak között azonban több olyan márka van, amelyről csak szűkebb körben tudnak.
A legismertebb közösségi médium a Facebook (84%) és közvetlenül mögötte a WhatsApp (83%).
Egy kicsit lemaradva követi őket az Instagram (78%).
A Twitterről csak a polgárok kétharmada tud (65%).
A Snapchat minden második német számára ismerős (57%).
A Pinterestet még a fele sem ismeri (42%).
A LinkedIn pedig csak minden harmadik számára ismert (34%).
Forrás: Edison Research
NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.
