NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. február 26.

EN - Milyen eltérések vannak a közösségi média használatában Amerika és Németország között? (2019)

A német és az amerikai polgárok szerkezetben és intenzitásban is jelentős eltérésekkel használják a közösségi médiát 2019-ben. 

Az egyik nagy különbség, hogy a piacvezető közösségi médium Amerikában a Facebook - Németországban pedig a WhatsApp. Mindkét országban azonban azonos, hogy az első közösségi portál jelentős előnnyel vezet a versenytársak előtt.

A másik jelentős különbség, hogy a közösségi média portálokat a német polgárok fele-harmad annyian használják csak, mint az amerikaiak.
  • Facebook: DE 35% - US 63%
  • Instagram: DE 22% - US 38%
  • Pinterest: DE 12% - US 31%
  • Snapchat: DE 10% - US 28%
  • Twitter: DE 7% - US 20%
  • LinkedIn: DE 7% - US 23%
Kivétel a WhatsApp, amit a német között közel négyszer annyian használnak, mint az amerikaiak.

WhatsApp: DE 68% - US 14%




Forrás: Edison Research